علت افزایش مشکلات دامداران، عدم تحویل به موقع نهاده دامی

علت افزایش مشکلات دامداران، عدم تحویل به موقع نهاده دامی

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه تحویل نهاده دامی سه ماه به طول می انجامد، گفت: عدم تحویل به موقع مشکلات دامداران را افزایش داده است.

منزوی به فاصله زمانی در زمان ثبت نام و تحویل نهاده دامی به دامداران در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و ادامه داد: تحویل نهاده دامی باید ۲۰ روزه باشد اما این مهم طی سه ماه به طول می‌انجامد.

وی با بیان اینکه در شهرستان بروجن تحویل نهاده دامی مشکلاتی را به وجود آورده است، مطرح کرد: تعداد دامداری‌های در نوبت تحویل نهاده دامی مشخص و علت تأخیر در تحویل نهاده دامی مشخص و رفع شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری افزود: دامداران به دلیل تأخیر در تحویل نهاده دامی مجبور به خرید از بازار آزاد هستند که این مسئله مشکلات این صنف را افزایش داده است.

منزوی به تهیه و توزیع اقلام اساسی در چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: توزیع برنج، شکر، قند، روغن و مرغ مورد نیاز استان باید در دستور کار قرار گیرد و هرچه سریع‌تر نیاز استان به صورت کامل تأمین شود.

وی با بیان اینکه شکر مورد نیاز زنبورداران، اصناف شیرینی پزی و تولیدی‌های پولکی و نبات استان در سریع‌ترین زمان ممکن توزیع شود، اظهار کرد: زمان تحویل شکر به زنبوردار مشخص نیست و این ایرادی بزرگ است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تا پایان ۱۲ اسفند ماه باید شکر مورد نیاز زنبور داران به صورت کامل توزیع شود، گفت: ۴۰۰ تن شکر به منظور توزیع در بین اتحادیه‌های شیرینی‌پزی، پولکی و نبات در نظر گرفته شده است که باید تا پایان هفته توزیع گردد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com