عرضه مستقیم تخم‌مرغ ۶۴۰۰ تومانی

عرضه مستقیم تخم‌مرغ ۶۴۰۰ تومانی
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار از عرضه مستقیم تخم‌مرغ به قیمت شانه‌ای ۶۴۰۰ تومان در نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و گفت: در سال آینده ازبکستان، ارمنستان و امارات به جمع مشتریان تخم‌مرغ ایرانی می‌پیوندند.
هدایت اصغری اظهار کرد: اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار همواره برنامه مدیریتی خود را برای کنترل قیمت تخم‌مرغ از کیلویی ۲۷۰۰ تا ۳۱۰۰ تومان ادامه داده و براساس شرایط بازار داخلی، صادرات تخم‌مرغ را مدیریت می‌کند.
وی با بیان اینکه قیمت تخم‌مرغ در بازار داخلی همواره در دامنه تعریف شده تفاهم‌نامه باقی‌مانده است، افزود: هر شانه تخم‌مرغ در نمایشگاه‌ها و مراکز فروش ۶۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار گفت: هر شانه تخم‌مرغ معمولی ۶۲۰۰ تومان از مرغداری خریداری می‌شوه که با توجه به تعیین قیمت سقف ۷۴۰۰ تومانی برای هر شانه تخم‌مرغ حدود ۱۲۰۰ تومان سود برای توزیع‌کنندگان این محصول در نظر گرفته شده است.
اصغری افزود: در حال حاضر تخم‌مرغ در میادین تره‌بار با قیمت مصوب عرضه می‌شود و اتحادیه آمادگی دارد در صورت فراهم شدن امکانات نسبت به عرضه‌ی مستقیم تخم‌مرغ به قیمت مصوب اقدام کند.
وی با بیان این‌که اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار می‌تواند ماهانه مجوز صادرات ۷۵۰۰ تن تخم‌مرغ را صادر کند، افزود: مجوز صادرات تخم‌مرغ بر مبنای شرایط بازار داخلی بوده و ممکن است با توجه به این شرایط حجم مجوز‌های صادر‌شده تغییر کند.
به گفته مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار از ۲۵ آذر تا ۲۵ بهمن‌ماه مجوز صادرات ۲۱ هزار تن تخم‌مرغ صادر شده است.
اصغری با تاکید بر این‌که دستور توقف صادرات تخم‌مرغ به هیچ گمرکی داده نشده است، گفت: صادرات تخم‌مرغ متناسب با شرایط بازار داخلی و در تعامل مناسب میان اتحادیه و صادر‌کنندگان مدیریت می‌شود؛ همان‌گونه که از ۱۸ بهمن‌ تا چند روز گذشته صادرات این محصول متوقف شد.
وی اعلام کرد: در حال حاضر بازار‌های صادراتی متقاضی ۲۰ هزار تخم‌مرغ بوده و روسیه با تقاضای ۲۰۰۰ تن تخم‌مرغ در ۱۰ روز آینده به جمع دیگر کشور‌های متقاضی تخم‌مرغ ایرانی می‌پیوندد که پیش‌بینی می‌شود با صادرات ۵۰۰ تن تخم‌مرغ در ماه به روسیه موافقت شود.
مدیر عامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم‌گذار اظهارکرد: افغانستان، عراق، تاجیکستان، ترکمنستان و کویت کشورهای واردکننده تخم‌مرغ ایرانی هستند که با توجه به تقاضاهای موجود، پیش‌بینی می‌شود در سال آینده ازبکستان، ارمنستان و امارات نیز به جمع متقاضیان تخم‌مرغ ایرانی بپیوندند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com