عرضه مرغ گرم به قیمت آزاد

عرضه مرغ گرم به قیمت آزاد
 نایب رئیس اتحادیه مرغ،تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان گفت:مصوبه عرضه مرغ 12 هزار و 900 تومانی فقط یک روز در زنجان اجرایی شد و از آن روز به بعد مرغ به قیمت نرخ آزاد عرضه می‌شود.
سید ناصر موسوی اظهار کرد:چند روز پیش اعلام شد که بخشنامه این است که به قیمت 12 هزار و 900 تومان مرغ به دست مصرف کننده برسد.
وی با اشاره به اینکه تأکید سازمان صنعت این بود که این موضوع قیمت مرغ مصوبه کشوری دارد،تصریح کرد:یک روز هم این بخشنامه در زنجان اجرایی شد،یعنی در تاریخ 30 تیرماه این روال حاکم بود ولی در روز 31 تیرماه زنجیره به هم خورد و اصلا این بخشنامه اجرایی نشد.
نایب رئیس اتحادیه مرغ،تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه ما از مسؤولان گلایه داریم که وقتی موضوعی را رسانه‌ای می‌کنند،به آن پایبند باشند،افزود:این اصلا خوب نیست که یک روز پس از تصویب،دیگر مصوبه اجرایی نشود.
وی با اشاره به اینکه تأکید ما به مسؤولان این بود که اگر همین مصوبه را سایر استان‌ها اجرایی نکنند به مشکل برخواهیم خورد،گفت:درخواست داشتیم که ابتدا با استان‌های دیگر هماهنگی لازم انجام شود و سپس مصوبه مذکور اجرایی شود.
موسوی افزود:اتفاقا همین موضوع هم رخ داد و یک روز پس از اجرا متوجه شدیم که استان‌های دیگر این مصوبه را اجرایی نمی‌کنند.
نایب رئیس اتحادیه مرغ،تخم‌مرغ و ماهی‌فروشان زنجان با بیان اینکه سازمان امور مالیاتی 8 درصد فروش ما را سود محاسبه کرده و بابت آن مالیات می‌گیرد، گفت:این در حالی است که از ما درخواست دارند که با سود 4.5 درصد مرغ را بفروشیم که همین امر موجب ضرر مرغ‌فروشان می‌شود.
وی ادامه داد:با این وضعیت امروز قیمت امروز مرغ 13 هزار و 500 تومان است و اصلا به قیمت مصوب هم به فروش نمی‌رسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com