صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل کند

صفایی: وزیر جهاد رخوت موجود در معاونت دام جهاد کشاورزی را سریع تر حل کند
نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر جهاد کشاوری انتظار دارم تا رخوتی که در معاونت دام این وزارتخانه وجود دارد را سریع تر حل کنند.
محمد صفایی دلوئی در تذکری شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، ضمن تشکر از رییس جمهور و وزیر بهداشت به خاطر بالا بردن تزریق دز واکسن کرونا، بیان کرد: همینطور از وزیر صمت نیز به خاطر تعدیل قیمت سیمان تشکر می کنم و این انتظار در پتروشیمی و فولاد هم وجود دارد.

وی در ادامه افزود: انتظارم از دکتر ساداتی نژاد این بود که رخوتی که در معاونت دام جهاد کشاورزی وجود دارد، سریع تر حل کنند. آقای دکتر رضایی اصلا شایسته این جایگاه نیست. ۱۰ ماه قبل قرار بود به ما ظرفیت یک هفته زنجیره شترمرغ را بدهند که ۳۰۰ روز گذشت و این کار را انجام ندادند. در بحث جوجه یکروزه نیز همین مشکل وجود دارد و هیچ مرغداری جوجه یکروزه ۴۲۰۰ تومانی نمی گیرد. همچنین نهاده های دامی نیز مشکل دارند.

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در بحث قنات ها که در فصل بهار سیل آمد، همچنان قنات نوغاب و بهاباد دچار مشکل است و هم از معاونت آب و خاک وزارت کشاوری انتظار داریم که مشکل را حل کنند.

صفایی در پایان گفت: در بحث حق النظاره چاه های کشاورزی در این سال خشک فشار زیادی به کشاورزان وارد می شود که از وزیر نیرو تقاضا دارم این موضوع را چاره اندیشی کنند و حداقل این است که در این شرایط تقسیط شود تا فشار مضاعفی به کشاورزان وارد نشود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com