صادرات ۲۱۰ هزار تن نهاده دامی از کرمانشاه

صادرات ۲۱۰ هزار تن نهاده دامی از کرمانشاه
مسئول اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره دامپزشکی استان کرمانشاه از صادرات ۲۱۰ هزار تن نهاده دامی از این استان خبر داد.
رسول محمدی جاوید گفت: از ابتدای امسال تا کنون از کرمانشاه ۲۵۲ هزار و ۳۴۰ کیلوگرم آلایش خوراکی دامی در ۴۰ محموله، ۲۲۰ هزار و ۷۵۰ کیلوگرم آلایش غیرخوراکی در ۲۳ محموله و ۲۸ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم آلایش مرغی در ۱۸ محموله به دیگر استان‌ها صادر شده است.
مسئول اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره دامپزشکی استان کرمانشاه درباره صادرات دام زنده و طیور به استان‌های دیگر افزود: همچنین طی این مدت دو میلیون و ۵۹۸ هزار و ۶۸۰ عدد تخم مرغ نطفه دار گوشتی در ۵۴ محموله و ۲۸۸ هزار و ۸۸۰ عدد تخم مرغ نطفه دار مادر گوشتی در شش محموله به دیگر استان‌ها صادر شد.
این مسئول از صادرات سه میلیون و ۹۷۱ هزار و ۸۳۰ قطعه جوجه یک روزه گوشتی در ۱۹۲ محموله، ۲۹۴ هزار و ۲۰۱ رأس دام زنده گوسفند در سه هزار و ۸۷۴ محموله و یک هزار و ۳۷۸ رأس گاو و گوساله در ۹۲ محموله به استان‌های دیگر خبر داد.
وی درباره صادرات نهاده‌های دامی نیز عنوان کرد: ۱۷۵ میلیون و ۹۸۹ هزار و ۵۴۲ کیلوگرم کنجاله سویا در ۱۰ هزار و ۵۷۷ محموله، ۲۸ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۴۳۰ کیلوگرم کنجاله کلزا در یک هزار و ۵۶۱ محموله و پنج میلیون و ۶۴۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم کنسانتره خوراک دام و طیور در ۳۳۱ محموله به دیگر استان‌ها صادرات شده است.
محمدی جاوید از صادرات ۴۲ هزار و۲۰۰ کیلوگرم گوشت گوساله و گاو تازه در ۲۹ محموله به استان‌های دیگر خبر داد و گفت: ۸۸ هزار و ۶۹۱ کیلوگرم گوشت گوساله و گاو منجمد در پنج محموله و ۱۱ هزار و ۹۴۶ کیلوگرم گوشت گوسفند و بز تازه در هشت محموله صادر شد.
مسئول اداره قرنطینه و امنیت زیستی اداره دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین صادرات یک میلیون و ۸۰۵ هزار و ۴۴۵ کیلوگرم گوشت مرغ تازه در ۸۴۶ محموله، ۱۶۸ هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در ده محموله و ۱۹۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم ماهی خوراکی تازه در ۸۰ محموله به استان‌های دیگر انجام شده است.
این مسئول گفت: طی این مدت ۴۰ هزار و ۴۰۰ قطعه مرغ مادر در ۱۵ محموله و ۷۰ هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ تخم گذار در ۲۱ محموله از استان کرمانشاه به دیگر استان‌ها صادر شد.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال صادرات تخم مرغ، مرغ و جوجه یک روزه به خارج از کشور نداشته‌ایم اما ۵۴ تن پا و پنجه مرغ در دو محموله به کشور تایلند، ۵۰ تن خوراک و مکمل آبزیان در یک محموله به کشور عراق و ۴۸ رأس دام تلیسه زنده در دو محموله به افغانستان صادر شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com