شرکت پشتیبانی امور دام به وزارت کشاورزی واگذار شد

شرکت پشتیبانی امور دام به وزارت کشاورزی واگذار شد
شرکت سهامی پشتیبانی امور دام که پیش از واگذاری به وزارت بازرگانی، جزو شرکت‌های وزارت جهاد کشاورزی به شمار می‌رفت، براساس قانون تمرکز وظایف کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی، مجدادا به این وزارتخانه بازگشت.
پس از توافق مسئولان وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و تجارت از دوشنبه هفته گذشته - نهم دی ماه - شرکت پشتیبانی امور دام که از سال 89 به وزارت بازرگانی وقت واگذار شده بود، مجدادا به وزارت جهاد کشاورزی بازگردانده شد تا از این پس فعالیت‌های خود را زیر نظر این وزارتخانه انجام دهد.
شرکت سهامی پشتیبانی امور دام که براساس پیشنهاد مشترک سازمان امور اداری و استخدامی کشور و وزارت جهاد سازندگی به منظور ایجاد حداکثر تجانس و رعایت پیوستگی در وظایف مربوط به امور دام و فراهم کردن بستر استفاده بهینه از امکانات و نیروی انسانی موجود برای تنظیم بازار نهاده‌ها و فرآوردهای دامی ایجاد شد از سال 76 فعالیت خود را آغاز کرد.
بر اساس این پیشنهاد، ادغام شرکت‌های گوشت و طیور کشور در شرکت سهامی تهیه، تولید و توزیع علوفه در شصت و ششمین جلسه شورای عالی اداری کشور در اسفند ماه به تصویب رسید.
شرکت پشتیبانی امور دام براساس ماده‌های 5 و 6 اساس‌نامه تاسیسش حدود 18 وظیفه برعهده دارد که می‌توان به خرید علوفه از داخل و خارج از کشور، تهیه و تولید خوراک دام، طیور، آبزیان، مواد پروتئینی و مواد اولیه مورد نیاز، انجام خدمات بازرگانی در جهت واردات اقلام مورد نیاز و صادرات مواد علوفه‌ای و پروتئینی، فروش و توزیع علوفه‌ وارداتی و داخلی و محصولات پروتئینی حیوانی و ذخیره‌سازی آن، انجام اقدامات لازم به منظور تنظیم بازار و توسعه و بهبود بازاریابی دام و طیور و ... اشاره کرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com