شاید صادر کننده دام زنده شدیم

شاید صادر کننده دام زنده شدیم
نایب رئیس انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی پیگیر لغو ممنوعیت صادرات دام زنده است، از احتمال صادرات در آینده ای نزدیک خبر داد.
سید احمد مقدسی با اشاره به نامه دامداران به مسئولان وزارت جهاد کشاورزی برای آزاد شدن صادرات دام زنده، گفت: نظر وزارت جهاد کشاورزی در این زمینه مساعد است و آنها در حال پیگیری هستند که این ممنوعیت لغو شود.
وی اظهارامیدواری کرد: در آینده ای نزدیک صادرت دام زنده از کشور از سر گرفته شود.
مقدسی اضافه کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس و عراق و همچنین کشورهای منطقه اوراسیا می توانند از مقاصد صادرات دام ایرانی باشد.
وی با اشاره به انباشت زیاد دام زنده در کشور، گفت: دام ها خریدار ندارند و عرضه برای آنها به شدت افت کرده است.
مقدسی با اشاره به روند نزولی قیمت دام زنده، ادامه داد: قیمت دام زنده سنگین از 39 هزارتومان در ابتدای سال به 25 هزارتومان در حال حاضر رسیده است.
وی قیمت تمام شده تولید هرکیلوگرم دام زنده سنگین را 31 هزارتومان اعلام کرد و افزود: دامداران در هر کیلوگرم از تولید خود حدود 6 هزارتومان ضرر می کنند.
 
نظرات شما
  •  

    امیر محمد میردار گفت : ۹۸/۰۹/۱۲

    آقایان مسعول مگه ما دامداران چه کار بدی کردیم که باید انقدر تاوان بدیم و دام خود را زیر قیمت و با ضرر فراوان بفروشیم .به خدا خریدار نیست و اگر هم هست با قیمت کیلویی ۳۰تومن میخواهند بره از ما بخرند .لطفا صادرات دام رو آزاد کنید تا کمی قیمت ها بالا بیاید و حداقل ضرر نکنیم چون ما کیلویی ۴۸تومان بره خریدیم و الان باید کیلویی ۳۳تومان بفروشیم این یعنی حدود ۱۰۰میلیون تومان ضرر.لطفا به داد ما برسید و از تولید داخل و ما دامدارانی که انقدر زحمت میکشیم حمایت کنید .صادرات را لطفا آزاد کنید.با سپاس

    پاسخ...
  •  

    صمد گفت : ۹۸/۰۹/۱۸

    باسلام
    دولت واردات خودرو رو ممنوع کرده و صادرات حلبی به قیمت زیر حلبی داغه ، چون صنعت خودرو سازی در دست مجموعه کمتر از هزار نفر میباشد
    ولی دامداران چون اکثریت فقیر هستند و دنباله رو حق خود نیستند باید کسری دولت رو جبران کنن چرا از میلیاردرها کسری بودجه رو تامین نمیکنید پزشکان،کارخانه دار ها ، از اقازاده ها و خیلی کسانی دیگری که نمیتونن پولهاشونه کجا مخفی کنن از اونا بگیرید همه چیز سه برابر شده ولی مال دامدار نه تنها مثل خودش نمونده بلکه افت قیمت رو هم داشته شرم اوره به خدا

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com