سون شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده با قیمت مناسب

سون شیپ مرکز خرید و فروش گوسفند زنده با قیمت مناسب
ارائه قیمت روز گوسفند زنده در تهران و کرج و سایر شهر های دیگر در کنار فراهم آوردن امکان خرید گوسفند زنده، گوساله زنده و انواع طیور محلی از جمله خدمات مربوط به مجموعه سون شیپ می باشد. عزیزانی که به دنبال خرید دام زنده از مراکز شهرداری و مجموعه های بهداشتی و رسمی هستند می توانند در هر کجای تهران و کرج که باشند، تنها با یک تماس، دام سالم و بهداشتی را درب منزل تحویل بگیرند و یا جهت خرید به مراکز عرضه معتبر با ذبح بهداشتی مراجعه کنند.

قیمت خرید گوسفند زنده تهران
قیمت گوسفند زنده امروز در مراکز عرضه دام زنده شهرداری در سطح تهران برای انواع گوسفندان پرواری و کشتاری رقم متفاوتی می باشد. همانطور که می دانید تفاوت های زیادی برای خرید دام جهت کشتار و یا پروار بندی وجود دارد، که در هنگام خرید نیز این تفاوت ها مسلما بر روی قیمت گذاری تاثیر خواهند داشت. با توجه به اینکه اکثر مشتریان مجموعه نسبت به خرید گوسفند کشتاری در تهران و کرج تمایل دارند، فعالیت این مجموعه معطوف بر ارائه دام کشتار می باشد.
با توجه به اینکه مجموعه 7sheep به عنوان مرجع ارائه دهنده انواع دام زنده همچون گوساله زنده، گاو، بز، بره زنده، گوسفند زنده، مرغ و خروس محلی و ... شناخته می شود و زیر نظر اتحادیه فعالیت دارد، بنابراین قیمت روز دام زنده شهرداری برای هر نوع جنسیتی که از سوی این مرکز اعلام می شود، مطابق با تعرفه های مشخص شده توسط اتحادیه می باشد. بنابراین می توانید دام سالم با وزن دقیق و قیمت مناسب را از بهترین گوسفند فروشی ها تهیه کنید.


خرید گوسفند زنده کشتار
خرید گوسفنده زنده به دو منظور کشتار و پروار بندی صورت می گیرد. عزیزانی که به جهت کشتار، دامی را خریداری می کنند، برای قربانی کردن به مناسبت خاصی و یا برای استفاده از گوشت برای مصرف خانوار و استفاده در مراسمات مختلف، سعی می کنند تا موردی مناسب خریداری نمایند. مراکز معتبر به عنوان مرجعی مناسب برای عرضه دام کشتار، همواره گوسفندان گوشتی که بتوانند بازدهی خوبی داشته باشند را برای مشتریان در نظر می گیرد. بنابراین دوستانی که قصد خرید گوسفند زنده گوشتی کشتار برای قربانی کردن و ... را دارند می توانند مناسب ترین خرید را از مجموعه ما داشته باشند.

سون شیپ مرکز عرضه گوسفند زنده بهداشتی
مراکز خرید و فروش در تهران و کرج با قیمت دام زنده شهرداری مناسب که زیر نظر اتحادیه فعالیت داشته باشند و همچنین دام سالم و بهداشتی را برای فروش ارائه دهند، بسیار اندک می باشد و همانطور که می دانید بیشتر مراکز موجود از نظر فروش با وزن دقیق و یا ارائه دام سالم و ... دارای مشکلاتی هستند. مراکز معتبر با داشتن مجوز های لازم برای فعالیت و همچنین فراهم آوردن محیطی بهداشتی و تمیز برای نگهداری گوسفندان سالم، به عنوان مرکز فروش گوسفنده زنده سالم در تهران و کرج شناخته می شود که می توانید با خیال راحت خرید دام زنده شهرداری و ... را از این مجموعه انجام دهید.
توجه داشته باشید که انواع گوسفند های گوشتی از معروف ترین نژاد ها در این مجموعه برای ارائه خدمت شما عزیزان نگهداری می شود. گوسفندانی که در کوهستان های مناطق غربی و شمال غرب کشور پرورش داده می شوند و روند رشد آنها کاملا طبیعی می باشد. گوسفندان افشاری، مغانی، سنگسری، سنجابی، عربی و ... از جمله نژاد هایی می باشند که بازدهی گوشتی بسیار بالا و مناسبی دارند.


خرید دام زنده سالم آنلاین
سایت های گوسفند فروشی علاوه بر اینکه امکان خرید حضوری با مراجعه به دفتر شرکت را برای مشتریان عزیز فراهم کرده است، با راه اندازی سایت اینترنتی فعال در این زمینه، این امکان را به وجود آورده است که مشتریان از طریق تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت، بتوانند خرید گوسفند زنده آنلاین را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهند. با توجه به اینکه تمامی عزیزان امکان مراجعه حضوری برای خرید را ندارند، بنابراین تصمیم گرفتیم تا راهی آسان و مناسب برای تهیه دام برای شما عزیزان فراهم سازیم.

وزن گوسفند زنده
همانطور که می دانید خرید و فروش گوسفند زنده برای قربانی و کشتار و ... بر اساس مقدار وزن آنها صورت می گیرد و تنها در مواردی بر اساس رضایت دو طرف معامله به صورت قیمت تقریبی و توافقی، معامله صورت می گیرد. گوسفندانی که وزن بالایی داشته باشند و از نژاد گوشتی باشند، قیمت بالاتری دارند چرا که وزن آنها بیشتر می باشد و در نتیجه بازدهی لاشه گوشتی آنها نیز بیشتر خواهد بود.
متوسط وزن گوسفنده زنده برای نژاد های مختلف و گوسفندان در سنین و شرایط مختلف می تواند مقدار متفاوتی باشد. برخی از افرادی که نسبت به فروش دام زنده شهرداری و ... اقدام می کنند ممکن است وزن درست و سالم گوسفند را به شما اعلام نکنند و با اعلام وزن بیشتر، مقدار هزینه بیشتری را برای شما فاکتور کنند. در مرکز خرید و فروش دام زنده با رعایت قیمت اعلامی اتحادیه و همچنین استفاده از دقیق ترین ترازو ها و رعایت حق انصاف، گوسفندان را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.


قیمت بره زنده گوشتی
خرید بره زنده در میان انواع دام زنده دارای تقاضای بسیار زیادی می باشد به طوری که می توان آمار خرید گوسفند و بره را بالاتر از خرید هر نوع دام دیگری در نظر داشت. قیمت بره زنده در تهران به نسبت سایر دام ها می تواند مقدار بالاتری باشد. چرا که بره ها دارای وزن کمتری نسبت به سایر دام ها هستند و از این رو در صورت فروش باید هزینه بیشتری برای آنها لحاظ شود تا دامدار دچار ضرر نشود. از سوی دیگر گوشت بره از نظر کیفیت و فاقد چربی بودن از درجه کیفیت بالایی برخوردار است و خواص درمانی بسیاری نیز دارد، از این رو بیشتر افراد تمایل به خرید آن و استفاده از گوشت سالم بره دارند.

قیمت گوساله و گاو زنده
خرید گوساله زنده در تهران و کرج برای عزیزانی که قصد دارند دامی سالم با گوشت زیاد و کیفیت بالا خریداری نمایند توصیه می شود. گوساله هایی که توسط این مجموعه برای فروش در نظر گرفته می شود، همچون گوسفندان از نژاد های گوشتی و با بازدهی بالا می باشند. بسیاری از دوستانی که قصد قربانی کردن دام و یا استفاده از گوشت برای مراسمات و ... را دارند به دلیل حجم بالای نیاز به گوشت، نسبت به خرید گوساله و گاو زنده اقدام می کنند. اکثرا در بازار گوسفندان تهران امکان خرید این نوع دام ها را نیز برای تمامی مشتریان فراهم آورده است.


قیمت خرید مرغ و خروس زنده محلی
قیمت خروس زنده محلی برای قربانی و یا دفع بلا به همراه مرغ محلی بر اساس مقدار وزن اعلام نمی شود. با توجه به اینکه خرید طیور محلی بیشتر برای چشم زخم و دفع بلا صورت می گیرد، بنابراین بازه قیمتی خاصی برای خرید و فروش آنها وجود دارد. علاوه بر این برخی از عزیزان برای استفاده از گوشت با کیفیت و ارگانیک این طیور، نسبت به خرید اقدام می کنند. خرید بوقلمون محلی زنده نیز از این مجموعه امکان پذیر است، عزیزانی که قصد سفارش این موارد را دارند می توانند از طریق شماره های مرکز سون شیپ، با کارشناسان ما در ارتباط باشند.


شماره تماس: 09124884945
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com