سرمایه گذاری Hubbard در "رنگ تولیداتش"

سرمایه گذاری Hubbard در
کمپانی Hubbard چند میلیون یورو صرف سرمایه گذاری برای مرکز تحقیق و توسعه و تولید در خصوص طیف رنگ تولیدات خود می کند . این نژاد جدید که Coulered "رنگی" نام دارد هر دو مورد استفادۀ مرغ تخمگذار و گوشتی را دارد و برای آن دسته که تمایل به خرید مرغ بومی را دارند طراحی شده است. از اصلاح ژنتیکی مرغ های بومی، نژادهای جدیدی تحت عنوان JA57  و  P6N  به وجود آمد که هر گروه از این مرغ ها به منظور حفظ و بقاء نژادشان سازگار با خروس های بومی می باشند . این طرح با استقبالی از سوی کشورهای صنعتی نظیر فرانسه ، ترکیه و اسپانیا قرار گرفت .
Hubbard که بیش از 40 سال در زمینۀ توسعۀ کیفیت خاص و ویژه در این بازار سابقه دارد ، طی 2 سال گذشته 8 مرغداری را کاملاً نوسازی کرده و 4 مرغداری دیگر نیز به زودی تحت عملیات نوسازی قرار خواهند گرفت.این  ساختمان ها که کاملاً تخریب و دوباره بازسازی شده اند مطابق با آخرین استانداردهای روز و جدیدترین تکنولوژی بنا شده اند .

 
نظرات شما
  •  

    omid گفت : ۹۱/۱۱/۱۷

    jaleb bod
    yani mishe be sorate sanati parvaresh dad?

    پاسخ...
  •  

    احمد عباسی گفت : ۹۱/۱۱/۱۷

    تولید مرغ بومی هوبارد ابتکاری نو در رابطه با صنعت مرغداری است هوبارد شرکتی است که بازدهی مرغ های تولیدیش برای دست اندرکاران صنعت مرغداریبخصوص مرغداران قدیمی ثابت شده است امیدوارم نمایندگی هوبارد در ایران بیش از پیش موفق عمل کند

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com