سالیانه 59 هزار تن گوشت مرغ در استان کرمانشاه تولید می شود

سالیانه 59 هزار تن گوشت مرغ در استان کرمانشاه تولید می شود
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از تولید سالیانه حدود 59 هزار تن گوشت مرغ در استان خبر داد.
علی اشرف منصوری اظهار داشت: در حال حاضر میزان تولید گوشت مرغ در استان کرمانشاه نزدیک به 59 هزار تن در سال است که البته این رقم بیش از میزان نیاز استان است.
وی از فعالیت 813 واحد مرغداری صنعتی و سنتی در استان خبر داد و گفت: سالانه 58 میلیون و 866 هزار کیلوگرم گوشت مرغ در این واحدها تولید می شود.
منصوری همچنین تعداد واحدهای فعال مرغ تخم گذار در استان را 11 واحد عنوان کرد و گفت: در حدود 9 هزار و 500 تن تخم مرغ در این واحدها طی مدت یکسال تولید می شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه به کمبود تسهیلات سرمایه در گردش و عدم امکان پرداخت تسهیلات بانکی سرمایه در گردش به اتحادیه های مرغداری به عنوان مهمترین مشکلات صنعت طیور در استان اشاره کرد و گفت: باید با تعامل و هماهنگی در راستای حل این مشکلات قدم برداریم.
وی در پایان از آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه برای حمایت از سرمایه گذاران در صنعت پرورش مرغ تخمگذار خبر داد و خاطر نشان کرد: استان کرمانشاه در این بخش از ظرفیت خوبی برخوردار است و لذا افراد متقاضی می توانند با سرمایه گذاری در این بخش فعالیت اقتصادی خوبی را داشته باشند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com