زنجیره تولید در صنعت مرغداری کشور باید تقویت شود

زنجیره تولید در صنعت مرغداری کشور باید تقویت شود
وزیر جهاد کشاورزی بر ضرورت ایجاد و تقویت زنجیره تولید از مرحله تامین نهاده ها تا سفره توسط تشکل های صنعت مرغداری کشور تاکید کرد.
وزارت جهاد کشاورزی، مهندس محمود حجتی امروز سه شنبه در نشست با مدیران تشکل ها و اتحادیه های مرغداری کشور، برنامه ریزی و پرداختن به زیرساخت های تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: زنجیره تولید در صنعت مرغداری باید تقویت شود و انتظار این است که از مرحله تامین نهاده های تولید تا قرار گرفتن محصول در سفره مردم توسط تشکل ها مدیریت و انجام شود.
وی با تاکید بر این که سرنوشت تولید نباید به دست واسطه ها بیفتد، اظهار داشت: برای پایداری تولید لازم است تامین نهاده ها از کشاورزان داخلی و یا واردات آن توسط تشکل های صنعت مرغداری صورت گیرد و در این راستا باید با تبیین ضرورت ها و جلب نظر و مشارکت اعضا، سرمایه های اتحادیه ها به کار گرفته شود.
حجتی با اشاره به حمایت وزارت جهاد کشاورزی از ایجاد و تقویت زنجیره های تولید توسط تشکل ها‏ گفت: با وجود تحریم های ظالمانه، توانسته ایم نهاده های تولید صنعت مرغداری را تامین نمائیم و از ورود تشکل ها به توزیع نهاده های این صنعت استقبال می کنیم.
وی بر اهمیت تاثیر شفافیت و ثبات سیاست های اقتصادی بر استمرار تولید و صادرات تاکید کرد و افزود: مدیریت تولید صنعت طیور باید هوشمندانه و با آینده نگری انجام شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com