رویداد بزرگی با عنوان نمایشگاه دام و طیور مشهد در پیش روست

رویداد بزرگی با عنوان نمایشگاه دام و طیور مشهد در پیش روست
مرز همسایگان ایران، فرصت ها و سرمایه های صنعت مرغداری و دامپروری ایران هستند علی الخصوص کشورهای افغانستان، پاکستان، ترکمنستان و تاجیکستان که دراین روزهای سخت بحرانی ایران، متقاضیان واقعی انتقال محصول و دانش صنعت از ایران به کشور خود هستند.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته مشهد دقیقاً نقطه تجاری مهمی برای رسیدن به هدف شیرین صادرات می باشد. این نمایشگاه با توجه به تجارب سالهای گذشته و نظمی که در 2 سال اخیر از خود به نمایش گذاشته است، نمایشگاه مشهد را تبدیل به یک رویداد بزرگ در مثلث نمایشگاه های برتر و تخصصی صنعت مرغداری ایران نموده است.
از تاریخ 18 الی 21 تیرماه سال 1398 استان های خراسانی کشور با حمایت از استان های مرزی و داخلی خود تمام توانایی های صادراتی خود را به نمایشگاه مشهد (پایتخت اسلام منطقه و جایگاه ویژه فعالیت بر روی برند حلال ) با هدف انتقال محصولات تولیدی و دانش ایجاد شده به کشورهای همسایه به رخ منطقه خواهند کشید.
حضور چشمگیر شرکت های بزرگ تولیدی و دانش بنیان در این نمایشگاه و حضور بازدیدکنندگان خارجی و سفرای کشورهای منطقه نقطه قوتی به این نمایشگاه داده است که شاید در شرایط فعلی یکی از بهترین فرصتهای تجاری این صنعت در شروع بهار 1398 و معنا بخشیدن به شعار حمایت از تولید ملی باشد.
روابط عمومی این نمایشگاه با اعلام شماره 31519-051 آماده پاسخگویی به هرگونه سوأل در خصوص مشارکت و بازدید از این نمایشگاه می باشد.
 
کلمات کلیدی نمایشگاه مشهد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com