روزانه 300تن نهاده دام و طیور در بروجرد توزیع می شود

روزانه 300تن نهاده دام و طیور در بروجرد توزیع می شود
مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: روزانه 300تن نهاده دام و طیور در بروجرد توزیع می شود.
عزت الله نباتی افزود: با هماهنگی انجام شده از سوی وزارت جهاد کشاورزی و استان لرستان برنامه ریزی به گونه ای بوده که روزانه نهاده های دام و طیور در سطح شهرستان توزیع تا مشکلی ایجاد نشود.
وی اظهار داشت: این میزان نهاده وارد شده در شهرستان برای تولید روزانه 50تن مرغ، 15تن گوشت قرمز و 6تن تخم مرغ است.
نباتی با اشاره به افزایش قیمت مرغ در بازار افزود: گرانی قیمت مرغ مقطعی بوده و دولت با تدابیر لازم در حال ثبات قیمت گوشت سفید و قرمز است.
وی اظهار داشت : در ماهها اخیر حدود 30تن گوشت سفید و قرمز از سوی مراکز توزیع کننده در بروجرد توزیع شده و این روش ادامه دارد.
مدیر کشاورزی بروجرد گفت: هم اکنون 16واحد پرواری گاو، 12 واحد پرواری ، 145 مرغداری گوشتی و سه واحد مرغ تخم گذار در راستای تامین گوشت قرمز و سفید این شهرستان فعال هستند.
نباتی بیان کرد: همچنین یک واحد جوجه کشی با ظرفیت یک میلیون و 500هزار قطعه در هر دوره و تولید مرغ مادر در30هزار قطعه وجود دارد.
وی ادامه داد: سالانه سه هزار تن گوشت قرمز، 17هزار تن گوشت مرغ، 2 هزار و 180تن تخم مرغ و2هزار و 500 تن ماهی در بروجرد تولید می شود.
مدیرجهاد کشاورزی بروجرد گفت: این شهرستان با تولید سالانه 560هزارتن انواع محصولات باغی، زراعی و دام و طیور دارای 68هزارهکتار اراضی کشاورزی است.
 
کلمات کلیدی توزیع نهاده
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com