راه‌اندازی 716 واحد تولیدی دامپروری و کشاورزی در سطح ‌شهرکرد

راه‌اندازی 716 واحد تولیدی دامپروری و کشاورزی در سطح ‌شهرکرد
فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد از راه‌اندازی 716 واحد تولیدی دامپروری و کشاورزی در سطح شهرستان شهرکرد با همت جهادگران بسیج سازندگی خبر داد.
سرهنگ مهران مرادی 12 تیرماه در جلسه قرارگاه اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرکرد، با اعلام این خبر، اظهار کرد: بیش از 160 میلیارد ریال بابت راه‌اندازی واحدهای تولیدی دامپروری و کشاورزی هزینه شده است.
وی افزایش تولید با محصولات زود بازده را از اهداف بسیج ساززندگی در اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: بسیج سازندگی برای اهداف اقتصاد مقاومتی در عرصه پروزش زنبور‌عسل، شترمرغ، ماکیان، قارچ خوراکی و کشت زعفران فعالیت می‌کند.
مرادی خاطر‌نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف به فرهنگ‌سازی اقتصاد مقاومتی و بازاریابی هستند و لازم است اقتصاد مقاومتی را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
فرمانده سپاه شهرستان شهرکرد، از برگزاری 300 کارگاه آموزشی در سال جاری خبر داد و گفت: اماکنی که بلااستفاده هستند و منع قانونی ندارند، برای اجرای فعالیت‌های اقتصادی به کار گرفته شود.
وی در پایان اظهار کرد: طرح‌های راکد و طرح‌هایی با 60 درصد پیشرفت فیزیکی به بانک‌های عامل معرفی شوند تا در جلسه کمیته تأمین بانکی، حمایت و عملیاتی شوند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com