ذخایر نهاده‌های دامی در بندرامام خمینی(ره) به ۸۵۰هزار تن رسید

ذخایر نهاده‌های دامی در بندرامام خمینی(ره) به ۸۵۰هزار تن رسید
حمید بدوی افزود: مجموع ذخایر نهاده‌های دامی که عموما" ذرت و کنجاله هستند تا خرداد ماه ۱۴۰۰پاسخگوی نیاز کشور است.
وی با بیان اینکه حمل نهاده های دامی از بندر امام خمینی(ره) به نقاط مختلف کشور توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و ریلی ادامه دارد افزود: حجم زیادی از نهاده‌های دامی به صورت یکسره و بدون انتقال به انبارهای بندرامام خمینی(ره) انجام می‌شود.
بدوی با بیان اینکه واردات نهاده‌های دامی طبق برنامه و روال عادی توسط شرکت پشتیبانی امور دام و بخش خصوصی در حال انجام است افزود: خوشبختانه انبارهای ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی کامل شده اند.
مدیرکل پشتیبانی اموردام خوزستان درادامه افزود: همه دامداران و واحدهای مرغداری که در سامائه بازار هستند سهمیه خود را با قیمت مصوب خریداری می‌کنند.
توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد درانتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار
مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: توزیع مرغ و گوشت قرمز منجمد در انتظار تصمیم ستاد تنظیم بازار کشوراست.
بدوی با بیان اینکه ذخایرمرغ و گوشت قرمز منجمد در سردخانه های استان کفاف نیاز شهروندان است افزود:احتمالا" هفته آینده ستاد تنظیم بازار کشور زمان توزیع مرغ و گوشت قرمز را مشخص خواهد کرد.
وی به مردم اطمینان داد نگران تامین مواد پروتئینی در شب عید و روزهای پایانی سال نباشند.
روزهای پایانی سال قیمت مرغ کشتار روز کاهش می‌یابد      
مدیرکل پشیتبانی امور دام خوزستان گفت: روزهای پایانی سال قیمت مرغ کشتار روز به طور قطع کاهش خواهد یافت چون نهاده‌های مورد نیاز مرغداران با قیمت مصوب تامین و توزیع شده است.
بدوی با اشاره به اینکه مرغ کشتار روز بیش از قیمت مصوب ۲۰۴هزار ریال در خوزستان عرضه می‌شود افزود: روند کاهشی قیمت مرغ کشتار روز در هفته آینده شروع خواهد شد.
هم اکنون بهای مرغ کشتار روز در خوزستان بین ۲۵۰ تا ۲۷۰هزار ریال است که خیلی بیشتر از قیمت مصوبی است که وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده است.
نیاز سالانه خوزستان  تا ۱۰۰ تا ۱۱۰هزارتن مرغ است که ۷۰درصد آن در داخل استان و بقیه از استان‌های همجوار به خصوص اصفهان ، مرکزی و لرستان تامین می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com