دست دلالان از توزیع نهاده‌های دامی در تهران کوتاه می‌شود

دست دلالان از توزیع نهاده‌های دامی در تهران کوتاه می‌شود
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به تامین انواع نهاده‌های دامی برای دامداران و سایر واحدهای تولیدی اعلام کرد: طرح ضربتی تامین انواع نهاده‌های دامی با جدیت کامل در حال اجرا است و دست دلالان و واسطه‌گران کوتاه می‌شود.
ایوب فصاحت گفت: با تاکید وزیر جهاد کشاورزی دست واسطه گران و دلالان در حوزه نهاده های دامی قطع می شود و به تازگی نیز یک پرونده از این تخلفات تشکیل و به نهادهای قضایی ارسال شد.
وی تاکید کرد: باید انواع نهاده های دامی با قیمت واقعی و مصوب به دست دامدار، مرغدار و عشایر برسد و در این راستا با تشکیل جلسات هر ۲ هفته یکبار این اقدام اساسی در حال انجام است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه ۷۰ درصد دام سبک استان در اختیار جامعه تولیدکننده عشایری است، افزود: جلسات رسیدگی به مشکلات این جامعه تولید کننده نیز بصورت مستمر در حال برگزاری است که یکی از مصوبات مهم این جلسات واگذاری ۲ هزار تُن نهاده به این بخش است.
به گفته وی، نیمی از میزان این نهاده در اختیار عشایر قرار گرفته است و نیمی دیگر نیز در روزهای آینده تامین و در اختیار این جامعه تولید کننده قرار می گیرد.
فصاحت تاکید کرد: تلاش داریم هزینه تولید را برای تولیدکنندگان کاهش دهیم که یکی از این راه ها تامین انواع نهاده های دامی با قیمت واقعی است.

وی بر توزیع با ضابطه و قانونمند نهاده های دامی تاکید کرد و افزود: میزان سهمیه نهاده به دامداران بر اساس میزان دام و بر اساس جیره کارشناسی شده معاونت دامی انجام می شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با اشاره به شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب که رفع موانع تولید و مانع زدایی ها نامگذاری کردند، گفت: یکی از اقدامات اساسی رفع موانع تولید در بخش کشاورزی تامین نهاده های دامی و کاهش هزینه های تولید برای دامداران و تولیدکنندگان است.
وی تاکید کرد: در این راستا جلسات متعدد در سازمان و شهرستان ها و همچنین بازدید میدانی از واحدهای تولیدی در دستور کار قرار گرفت.
فصاحت گفت: با همکاری تمام دستگاه ها و واحدهای مربوطه تلاش داریم تمامی امکانات مورد نیاز برای تولیدکنندگان بخش کشاورزی در استان تهران را مهیا کنیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com