دانش‌آموختگان دامپزشکی در واحدهای تولیدی مرتبط حضور می‌یابند

دانش‌آموختگان دامپزشکی در واحدهای تولیدی مرتبط حضور می‌یابند

رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی از حضور دانش‌آموختگان دامپزشکی در واحدهای تولیدی مرتبط خبر داد.
احمد شریعتی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: با امضای قرارداد همکاری وزارت جهاد کشاورزی و نظام دامپزشکی کشور، واحدهای تولیدی و خدماتی دامپروری و دامپزشکی می توانند با جذب دانش‌آموختگان رشته‌های دامپزشکی از حمایت مالی وزارت کار شامل 50 درصد از دستمزد پرداختی بهره‌مند شوند.
رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی گفت: هدف از اجرای این طرح که «فاجد» نامگذاری شده، انتقال دانش و فناوری‌های نوین و علمی کردن محیط‌های تولید با استفاده از نیروهای کارورز و افزایش سطح تجربه این نیروها بوده و اجرای طرح کارورزی را برای حداکثر 2 هزارو 273 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مقاطع تحصیلی دکتری، کارشناسی و کاردانی رشته‌های دامپزشکی در کشور برگزار می‌شود.
وی درباره اعتبار زمانی این قرارداد افزود: اعتبار این قرارداد، از تاریخ امضا تا 11 ماه بعد از به کارگیری تمامی کارورزان مورد توافق است.
رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی ادامه داد: کارورز در دوره کارورزی توسط وزارت کار و امور اجتماعی بیمه حوادث و عمر می‌شود و بیمه یادشده از محل اعتبارات پیش‌بینی شده برای اجرای طرح پرداخت می‌کند.
شریعتی با اشاره به پرداخت کمک‌ هزینه برای کارورزان گفت: به‌ استناد مفاد بند (‌3‌) دستورالعمل طرح کارورزی مصوب ششمین جلسه شورای عالی اشتغال که جزء لاینفک قرارداد است کمک هزینه کارورزان به تفکیک مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و بالاتر به میزان 50 ، 70 و 90 درصد از حداقل حقوق و دستمزد مصوبه شورای عالی کار تعیین که از این مبلغ سهم دولت در مناطق محروم و غیرمحروم به ترتیب 70 و 50 درصد است و کمک هزینه کارورزان بر اساس لیست گزارش کار ماهانه که توسط نماینده عامل ارائه می‌شود که پس از تائید نماینده مجری و معرفی به اداره‌کل کار و امور اجتماعی استان‌ها و نیز پس از اعلام موضوع به بانک عامل استان به حساب کارورزان واریز می‌شود.
رئیس نظام دامپزشکی خراسان رضوی از تمامی واحدهای تولیدی و پرورشی مرتبط با دامپزشکی و دامپروری متقاضی استفاده از همکاری نیروهای کارورز دامپزشکی خواست تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد به نشانی اینترنتی این نهاد مراجعه کنند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com