دام زنده باید به مناطق مرزی شرق کشور وارد شود

دام زنده باید به مناطق مرزی شرق کشور وارد شود
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: به دلیل نبود کارخانجات و امکان ایجاد شغل برای مردم جنوب شرق کشور، باید دام زنده به این مناطق وارد و پس از کشتار به سایر استان ها ارسال شود.
هدایت الله میرمراد زهی نماینده مردم سراوان، سیب، سوران و زابلی و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب اظهار داشت: برای واردات دام زنده قوانین و بخشنامه هایی در استان سیستان و بلوچستان تدوین شده که باید اجرایی شود.
وی افزود: دام های زنده پس از ورود به مرزهای شرقی، طی دوران قرنطینه و اطمینان از سلامت آنها در راستای اشتغالزایی برای مردم مناطق مرزی باید کشتار شوند.
میرمرادزهی خاطر نشان ساخت: باید پس از بسته بندی گوشت دام های وارداتی، این محموله ها در راستای تامین نیاز سایر نقاط کشور به استان های مختلف ارسال شود.
وی با اشاره به عدم رعایت برخی قوانین و نگرانی های موجود در زمینه واردات دام زنده، گفت: جلسات مختلفی با استاندار سیستان و بلوچستان در این رابطه برگزار شد تا ضمن ایجاد اشتغال برای مردم منطقه، نگرانی های موجود در این باره نیز مرتفع شود.
عضو کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص درباره عملکرد سازمان دامپزشکی بیان داشت: هنوز مطالبی که نیازمند بحث تحقیق و تفحص باشد به این کمیسیون ارسال نشده است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com