رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی
خط اعتباری ویژه برای مشارکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته مشهد

خط اعتباری ویژه برای مشارکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته مشهد
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: نمایشگاه دام و طیور در توسعه مکانیزاسیون و ارتقای شاخص های آن نقش بسزایی دارد.
کامبیز عباسی با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته مشهد که همزمان با نمایشگاه شیلات از 18 الی 21 تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می شود، اظهارداشت: فراخوان گسترده ای را برای حضور و مشارکت صنعتگران کشور در این نمایشگاه داده ایم تا بتوانند داشته ها و کالاهایشان را در این نمایشگاه عرضه نمایند.
وی افزود: نمایشگاه ها، یکی از بسترهای  مهم ومناسب جهت  نمایش بخشی از این فناوری های نوین  و دستاوردهای تولیدی خواهد بود تا ارتباط مستیقم وبی واسطه ای بین بهره بردارن بخش (دامداران،مرغداران وآبزی پروران)و عرضه کنندگان ماشین ها وتجهیزات صنعت دامپروری ،طیور وشیلات  بر قرار شود.
وی ادامه داد: از همه صنعتگران تقاضا می کنم با حضور فعال به ویژه در شرایط کنونی کشور که نیاز به همدلی و همراهی بیشتر داریم، در نمایشگاه شرکت کنند و قطعا کشاورزان عزیز ما در نمایشگاه حضور می یابند و نیازهای خود را شناسایی می کنند.
 
عباسی خاطرنشان کرد: در حوزه مکانیزاسیون دام، طیور و آبزی پروری به دنبال صنعتی کردن هر چه بیشتر، توسعه اتوماسیون در سالن های دامداری، توسعه اتوماسیون در پرورش ماهی و پرورش مرغ هستیم.
رئیس  مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی تاکید کرد: هر چقدر بیشتر بتوانیم نهاده های مصرفی در بخش های دام، طیور و آبزی پروری مدیریت کنیم، در بهترین زمان با مدیریت بهتر، منابع حداکثر  افزایش تولید و حداکثر بهره وری را داشته باشیم.
وی شرکت های فعال در حوزه مکانیزاسیون دام، طیور و آبزی پروری را بیش از 110 شرکت اعلام نمود و گفت: این شرکت ها به صورت فعال، تامین تجهیزات لوازم و تکنولوژی های صنعت دام، طیور و آبزی پروری عرضه می کنند.
عباسی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری، خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی کشور به ظرفیت 1800 میلیارد تومان در کشور برای توسعه مکانیزاسیون در زیر بخش های زراعت، باغبانی، دام، طیور و آبزی پروری، جنگل و مرتع و گلخانه ها راه اندازی شده که از این مبلغ سهم مکانیزاسیون دام، طیور و آبزی پروری کشور، 270 میلیارد تومان است. از این میزان نیز 180 میلیارد تومان در حوزه مکانیزاسیون دام و طیور و 90 میلیارد تومان نیز در حوزه مکانیزاسیون شیلات کشور می باشد که به تمامی استان های کشور تخصیص داده شده است.
وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود 15 درصد است که مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 5 تا 7 سال می باشد.
شایان ذکر است نمایشگاه دام، طیور، خوراک دام و صنایع وابسته همزمان با نمایشگاه شیلات و نمایشگاه دامپزشکی از 18 الی 21 تیرماه در نمایشگاه بین المللی مشهد در مساحتی حدود 26000 هزار متر مربع در 8 سالن تخصصی در حوزه دارو ، خوراک دام و ریز مغذی ها و ماشین آلات و تجهیزات دامپروری ها و مرغداری ها و ماشین آلات حوزه خوراک دام و زنجیره های تولید و دامپزشکی و سایر ماکیان و آبزیان و شیلات برگزار می شود. به منظور برگزاری نمایشگاه موثر و بهره برداری حداکثری مشارکت کنندگان در نمایشگاه، برنامه ریزی های گسترده ای جهت میزبانی از هیات های تجاری داخلی و خارجی صورت گرفته است.
در این راستا، با حمایت ها و همکاری های استانداری خراسان رضوی و نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور، این رویداد اطلاع رسانی های بین المللی شده و شاهد حضور هیات های تجاری از کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان، ترکمنستان خواهیم بود. همچنین، با توجه به پیگیری های به عمل آمده، احتمال میزبانی از مقامات دولتی دو کشور افغانستان و پاکستان نیز در این نمایشگاه وجود دارد.

نتیجه :
خط اعتباری ویژه برای مشارکت کنندگان نمایشگاه دام و طیور و صنایع وابسته مشهد 18 الی 21 تیرماه 98
- برپایی سالن مکانیزاسیون ماشین آلات حوزه دام و طیور
- اعطای تسهیلات 80 درصدی حجم خرید به صورت بلند مدت با نرخ پایین
- پایش دامداران و مرغداران استان و تسهیلات بازدید ایشان از نمایشگاه
- حضور شرکت های خوراک دام و دارو همزمان با شرکت های ماشین آلات و تجهیزات
- حضور هیات های تجاری از کشورهای همسایه به خصوص عراق، افغانستان، پاکستان و ترکمنستان
خاطرنشان می شود در نمایشگاه سال گذشته تعداد 120 شرکت از استان های مختلف حضور داشتند و بیش از 9 هزار و 500 نفر از آن بازدید نمودند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 09120453018جناب آقای مهندس شیبانی تماس و یا به وب سایت ipelshow.ir مراجعه نمایند.
 
کلمات کلیدی نمایشگاه مشهد
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com