خرید 12 هزار تن مرغ داخلی طی دو هفته گذشته

خرید 12 هزار تن مرغ داخلی طی دو هفته گذشته
معاون وتوسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بااشاره به ظرفیت مناسب تولید مرغ در کشور،از حمایت کامل تولیدکنندگان داخلی خبر داد.
حسن رادمرد افزود: شرکت پشتیبانی امور دام در طول 2 هفته گذشته 12 هزار تن مرغ از محل تولید داخلی خرید انجام داده است و  مقرر شده تا هر میزان که تولید ظرفیت داشته باشد خرید صورت بگیرد تا بتوانیم از تولیدکننده داخلی حمایت کنیم.
وی با اشاره به وضعیت تامین نهاده های دام و طیور تصریح کرد: شرکت پشتیبانی امور دام مکلف شده است تا نهاده های تولید را به هراندازه که با تفاهم نامه ای که با مرغداران داشته اند تامین و در اختیارشان قرار دهد.  .
رادمرد در ادامه با اشاره به روند خرید تضمینی گندم از گندمکاران افزود: در حال حاضر شرکت بازرگانی دولتی ایران با جدیت در حال خرید تضمینی گندم است و به هر میزان که کشاورزان تولید داشته باشند خرید صورت خواهد گرفت. 
 
نظرات شما
  •  

    بیات مرغدار گفت : ۹۲/۰۲/۱۵

    آقای معاون وزیر همین هفته گذشته ما مرغ های تولیدی خود را در 42 روزگی به وزنه دو نیم کیلو بدون مصرف دارو با تلفاته 3 درصد 400 تومان زیر قیمت تولید به بازار دادیم و مرغداری را تعطیل کردیم شاید برای همیشه با این وضعیت . کو حمایت از تولید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com