خروج مرغ از کرمانشاه ممنوع شد

خروج مرغ از کرمانشاه ممنوع شد
نوربخش حاتمی، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای کاهش قیمت گوشت مرغ در استان، اظهار داشت: چند اقدام مهم را در اسرع وقت برای کاهش قیمت گوشت مرغ در دستور کار قرار داده‌ایم.
وی تسهیل در تامین نهاده‌ها برای دامداران را در قالب یکی از اقدامات مهم این روزها برای کاهش قیمت مرغ عنوان کرد و افزود: محدودیت مقطعی تردد مرغ و عرضه مرغ به صورت غیرمجاز از استان و عدم خروج مرغ از استان از دیگر برنامه‌ها در این راستا است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: به منظور تنظیم بازار خروج مرغ از استان از روز گذشته (سوم آذرماه) ممنوع شده و تردد خودروهای حامل مرغ در سطح استان با نظارت دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود.
وی افزایش جوجه‌ریزی را از دیگر راهکار‌های مهم در کاهش قیمت گوشت مرغ دانست و گفت: در آبان‌ماه میزان جوجه‌ریزی استان خیلی خوب بوده و در آینده‌ای نزدیک از نظر تامین گوشت مرغ مشکلی نخواهیم داشت و قطعا تامین می‌شود.
حاتمی اضافه کرد: در بخش تنظیم بازار برای توزیع مرغ منجمد برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، مرغ گرم هم به بازار می‌آید که طی دوسه روز آینده شاهد کاهش قیمت خواهیم بود و با عوامل مخل بازار مرغ حتما برخورد قانونی می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com