حمایت دامپزشکی از صادرات تخم مرغ نطفه دار

حمایت دامپزشکی از صادرات تخم مرغ نطفه دار
۲۵۰ هزار عدد تخم مرغ نطفه دار مهر امسال از مازندران به ازبکستان صادر شد.
مدیر کل دامپزشکی مازندران به صدور مجوز‌های صادراتی برای توسعه صادرات فراورده‌های خام دامی در مهرماه اشاره کرد و گفت:کارشناسان اداره قرنطینه و امنیت زیستی این اداره کل برای ۲۵۰ هزار عدد تخم مرغ نطفه دار مجوز‌های لازم را صادر کردند.
سید حسین رضوانی افزود: این تخم مرغ‌ها بدلیل دارا بودن نطفه در واحد‌های مادر گوشتی استان تولید و برای جوجه کشی و تبدیل به جوجه یکروزه به ازبکستان صادر شد.
او گفت:کارشناسان دامپزشکی مازندران در صورت درخواست تولیدکنندگان استان برای صادرات محصولات خود با انجام نمونه برداری و آزمایشات لازم بر اساس قوانین کشور مقصد اقدام به صدور مجوز‌های لازم می‌کنند.
رضوانی افزود: در این مدت ۲۶۷ هزار و ۸۱۵ کیلوگرم شیر خشک و انواع پنیر‌های طبیعی و پروسس از کارخانجات لبنی استان به کشور روسیه صادر شد.
مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت:تمامی این محصولات با انجام آزمایشات توسط آزمایشگاه مرکزی دامپزشکی استان مورد تائید قرار گرفت.
او از تولیدکنندگان مازندرانی خواست در صورت تمایل به صادرات محصولات خود در حوزه دام، طیور و آبزیان با مراجعه به دامپزشکی استان بمنظور ارزآوری و توسعه صادرات و به دنبال آن ایجاد اشتغال پایدار علاوه بر استفاده از توان کارشناسی و مشاوره‌ای کارشناسان دامپزشکی استان از حمایت همه جانبه دامپزشکی برخوردار شوند.
 
کلمات کلیدی صادرات تخم مرغ
نظرات شما
  •  

    شیرازی گفت : ۹۸/۰۹/۰۶

    آقای دکتر رضوانی داره زحمت میکشه در مازندران .خسته نباشید ولی ما اتنظار داریم که بیشتر صادر بشه این وسط دامپزشکی داره خوب کارمی کنه فقط وزارت سمت داره کم کاری وگاهی اوقات کارشکنی می کنه مثلا" ما خودمون مجوز گرفتیم وهم سفارش روهم برای کشورمقد داشتیم ولی وزارت سمت صادرات را ممنوع کرد ومرز را نیز بستند این که نمی شه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com