متیونین کانادائی در ایران؛
حضور شرکت NADLEX CANADA در ایران

حضور شرکت  NADLEX CANADA در ایران
شرکت ندلکس کانادا در سال 2008 در کانادا تاسیس شده است و در زمینه های تولید انواع افزودنی ها، آنتی بیوتیک و مواد اولیه نظیر اسیدهای آمینه  فعالیت دارد.
شرکت ندلکس بر اساس سیاست کاری بهترین کیفیت، بهترین نتیجه را برای مشتری خود ارائه داده و همزمان با آن، اصلی را که برای هر شرکت پیشرو مخصوصاً شرکتهای کانادایی یعنی حفظ محیط زیست مهم است، را نیز مد نظر قرار میدهد.
شرکت ندلکس هم اکنون در آمریکای شمالی ، جنوبی ، آسیا و آفریقا نمایندگی دارد و خوشبختانه امروزه کشور ایران نیز به این مجموعه پیوسته است و میتواند از محصولات با کیفیت این شرکت همانند دیگر کشورهای جهان استفاده نماید.
شرکت نیکان فیدار فردا که از سه سال پیش با شرکت ندلکس وارد همکاری شده است، بعنوان نماینده انحصاری محصولات شرکت ندلکس در گام اول موفق شده است که دو محصول دی ال متیونین 99% و لیزین 98.5% آن را پس از  طی کردن مراحل ثبت و ارائه مستندات مربوطه در فهرست داروهای مجاز سازمان دامپزشکی  کشور  به ثبت برساند و با افتخار این محصولات را در خدمت تولید کنندگان قرار بدهد.
محصولات متیونین و لیزین ندلکس  از محصولات با کیفیت جهانی بوده که توسط ندلکس  با همکاری با معتبرترین کمپانی های اروپایی در کانادا تولید شده و از سه پایگاه اصلی  جهانی یعنی کانادا ،ترکیه و مالزی در اقصی نقاط جهان توزیع می گردد.
محصولات متیونین و لیزین ، اسید آمینه های سنتیک می باشند که جهت بهبود راندمان تولید  و کاهش ضریب تبدیل، کاهش طول دوره تولید و کاهش قیمت تمام شده مورد استفاده قرار می گیرند.تمامی انواع محصولات  لیزین و متیونین های خالص شیمیایی که در جهان تولید می شوند دارای فرمول شیمیایی یکسان بوده و تفاوت عملکرد آنها به تفاوت خصوصیاتی چون خلوص ، میزان مخلوط پذیری، توزیع پذیری اندازه ذرات و سایر خصوصیات فیزیکی آنها بستگی داردکه باعث می شود تفاوتهایی هر چند ناچیز در عملکرد بین این ترکیبات ایجاد گردد.
خوشبختانه متیونین و لیزین در شرکت ندلکس هم جزء ترکیباتی است که با در نظر گرفتن عوامل مهم خصوصیات فیزیکی برای حداکثر کارایی در کنار خلوص و کیفیت شیمیایی آن می تواند در کنار سایر محصولات با کیفیتی که در ایران عرضه می شوند اثرات مثبتی در تولیدات محصولات پروتئینی کشور ایجاد نماید.
شرکت نیکان فیدار فردا بعنوان نماینده انحصاری شرکت ندلکس کانادا در ایران آماده است علاوه بر ارائه محصولی مطابق با استانداردهای جهانی، خدمات تجاری لازم برای تسهیل دسترسی به این محصولات را به مشتریان خود ارائه نماید.

شماره تماس :
021-66931253
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com