جهش صادرات خوراک دام شاه کلید اقتصاد مقاومتی

جهش صادرات خوراک دام شاه کلید اقتصاد مقاومتی
رئیس انجمن خوراک دام و طیور گفت:توسعه صادرات خوراک دام و طیور تاثیر بسزایی در افزایش ارزش افزوده، اشتغال و درآمد های ارزی کشور خواهد داشت.
مجید مواق قدیری رئیس انجمن خوراک دام و طیور ؛ با اشاره به توسعه صادرات خوراک دام و طیور در راستای تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: توسعه صادرات خوراک دام و طیور تاثیر بسزایی در افزایش ارزش افزوده، اشتغال و درآمدهای ارزی کشور خواهد داشت و از طرفی ضریب تاثیر پذیری کشور از تحولات سیاسی و اقتصادی جهانی که به واسطه تکیه براقتصاد نفتی به وجود می آید کاهش خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه رشد و توسعه اقتصادی امری الزامی است، گفت: در تحولات نوین اقتصاد جهانی و به دنبال آن کاهش تعرفه ها ، افزایش سهم کشور در اقتصاد جهانی و دستیابی به رشد و توسعه اقتصادی و جهش صادرات امری الزامی است.
قدیری با اشاره به افزایش بهره وری عوامل صادراتی کارخانجات خوراک دام و طیور بیان کرد: در واقع استفاده از نیروی کار متخصص، تقویت تحرک عوامل تولید و فناوری برتر در افزایش بهره وری صادرات امری بسیار مهم است.
رئیس انجمن خوراک دام و طیور در پایان تصریح کرد: جهش صادرات موجب افزایش تولید و بهره وری ،استفاده از تکنولوژی های نوین و افزایش تخصص نیروی کار در صنعت کارخانجات خوراک دام و طیور خواهد شد.
 
نظرات شما
  •  

    امیر حسین عباس نیا گفت : ۹۵/۰۱/۲۸

    شما خوراک دام مملکت رو تولید کنید که واردات لازم نباشه، از خیر صادرات شما گذشتیم. اخه این چه حرفیه که صادرات خوراک دام شاه کلید اقتصاد مقاومتیه. شما همه اقلام خوراک دام رو از آمریکای جنوبی، اکراین ، هند غیره وارد می کنید. صادرات کجا بود. الکی شعار ندید بخدا. عمل کنید

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com