جهاد کشاورزی ماموریت خود را درست انجام نداد

دانلود
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ به دلیل عدم توزیع دقیق نهاده‌های دامی و بی تدبیری‌های شکل گرفته گله‌مند هستند.

آقای عسکری با اشاره به دغدغه‌ها و گله‌های تولیدکنندگان گوشت، مرغ و تخم مرغ افزود: درباره این موضوعات جلسات مختلفی با معاونین وزیر جهادکشاورزی در مجلس برگزار کرده ایم.
وی همچنین با اشاره به صحبت‌های وزیر جهادکشاورزی در جلسه غیرعلنی روز گذشته مجلس درخصوص تلاش برای تسهیل در روند اجرای امور در زمینه نهاده‌های دامی و مرغ و تخم مرغ تصریح کرد: کمیسیون کشاورزی به صورت جدی پیگیر این موضوع است و در این زمینه ۱۲ راهکار و محور را برای وزارت جهادکشاورزی ارائه کرده است.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: قرار است هفته آینده این موضوعات با رویکردآسان‌تر شدن انتقال نهاده‌های دامی به حوزه‌های تولید و مصرف در نشستی که با حضور مسئولان وزارت کشاورزی در کمیسیون کشاورزی مجلس برگزار خواهد شد مورد بحث و بررسی قرار گیرد. 

عسکری ادامه داد: ما به مسئولان وزارت کشاورزی اعلام کردیم درخصوص اعتباراتی که تولیدکنندگان نیاز دارند، بانک کشاورزی به صورت خاص این اعتبارات را برای حرکت در جهت رونق تولید در اختیار آنان قرار دهد.
وی همچنین گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس بازدید‌هایی از بنادر مختلف کشور برای آسان‌تر شدن انتقال نهاده‌های دامی به مبادی تولید و مصرف انجام داده اند و به وزارت جهادکشاورزی نیز از جنبه نظارتی تاکید شده است که انتقال نهاده‌ها از بنادر به مبادی مصرف باید در فاصله زمانی کوتاه تری صورت گیرد.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: بعد از حذف ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی متاسفانه وزارت جهادکشاورزی نتوانست در راستای ماموریتی که به آن وزارتخانه محول شده است ایفای نقش خوبی داشته باشد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com