جمع آوری تخم مرغ نطفه دار و حذف گله های مسن

جمع آوری تخم مرغ نطفه دار و حذف گله های مسن
انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه در راستای تعدیل بازار جوجه یکروزه دو اقدام اساسی را در دستور کار خود قرار داد و آن را به شرح زیر اعلام کرد:

اولین اقدام :
احتراما با توجه به شرایط بازار لازم است علاوه بر حذف گله های مسن اعلام شده نسبت به جمع آوری تخم مرغ نطفه دار و خروج از چرخه تولید اقدام گردد.
لذا مقتضی است تا اطلاع بعدی 30 درصد از تخم مرغ های نطفه دار قابل جوجه کشی خود را به کارخانه های جوجه کشی ارسال ننموده و گزارش آن را به این انجمن ارسال نمایید.
دکتر مهربانی در پایان این اطلاعیه اعلام داشت : بدیهی است نحوه جبران خسارت حذف تخم مرغ های نطفه دار پس از مذاکره با وزارت جهادکشاورزی به اطلاع خواهد رسید.

دومین اقدام :
هماهنگی های لازم جهت جلب حمایت معاونت امور تولیدات دامی در خصوص حذف گله های مسن که نتایج آن طی نامه ای از سوی معاونت امور تولیدات دامی به انجمن جوجه یکروزه در شکل حمایت های زیر اعلام گردید:
1-جهت حمایت از حذف گله های با سن کمتر از 63 هفته شرکت پشتیبانی امور دام کشور نسبت به اختصاص سردخانه ( با هزینه خود ) اقدام می نماید. همچنین معاونت امور تولیدات دامی، همکاری لازم با آن انجمن جهت هماهنگی با کشتارگاه ها انجام خواهد داد.
2-واحدهایی که گله مادرگوشتی خود را با سن کمتر از 55 هفته خذف نمایند، طی هماهنگی به عمل آمده توسط این دفتر ( معاونت امور تولیدات دامی ) در اولویت دریافت جوجه قرار خواهند گرفت. همچنین به ازای هر قطعه مرغ مادر مولد حذف شده تحت نظارت و با تایید معاونت بهبود تولیدات دامی استان در سن 50 - 55 هفته معادل 25 کیلوگرم و در سن کمتر از 50 هفته معادل 30 کیلوگرم نهاده ( ذرت و کنجاله سویا ) به صورت مدت دار 4 ماهه توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای ایشان تخصیص می یابد.
3 - واحدهایی که گله مادر گوشتی خود را با سن 55 الی 58 هفته تحت نظارت و با تایید معاونت بهبود تولیدات دامی استان حذف نمایند به ازاء هر قطعه مرغ مولد حذف شده 15 کیلوگرم و گله های با سن 58 الی 61 به ازاء هر قطعه مرغ مولد 8 کیلوگرم دان ( ذرت و کنجاله سویا ) بصورت مدت دار 4 ماهه توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور تخصیص می یابد.
 
نظرات شما
  •  

    رضا گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    فقط آقای مهربانی مرغداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پس باقی مرغداران گوشتی چکارن؟ اون ضرر بکنن عیب نداره اما اقایان ج.وجه فروش نبایذ ضرربکنن!!! عجب

    پاسخ...
  •  

    اهوازی گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    دولت جلوی حذف گله های مولد را بگیرد. وگرنه جوجه را باید ۲۰۰۰ تومان خرید و مرغرا ۳۵۰۰ فروخت.براستی نقش اتحادیه سراسری در حمایت از مرغداران گوشتی کجاست؟

    پاسخ...
  •  

    دکتر حسینی گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    به نظر من با توجه به تولید فراتر از نیاز جوجه و مرغ این دو تصمیم بهترین و موثرترین تصمیم کوتاه مدت برای کنترل قیمت ها میباشد. با تشکر ار آقای دکترمهربانی و هیات ریسه انجمن جوجه یکروزه

    پاسخ...
  •  

    امین گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    مرغداران گوشتی توجه کنند جوجه یکروزه بیش از هزار تومان هزینه دارد

    پاسخ...
  •  

    مرغدار عصبی گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    چی شده تولید کنندهای عزیز جوجه یکروزه اذیت شدین اخیییییییییی!!!! اگه پارسال شب عید جوجه رو 2000 تومن نمی فروختین من مرغدار کمی سود می کردم و تا شب عید امسال دوام می اوردم اما بزرگوار ماه عسل تموم شد. تولید جوجه رو اگه نصفم کنی باز فرجی برات نمیشه چرا درک نمی کنی تا مرغدار سود نکنه تو هم پا در هواییی؟؟!!

    پاسخ...
  •  

    امير گفت : ۹۳/۰۹/۰۴

    به ب-----------ه بعد از ٢ ماه جوجه ٢٠٠٠ توماني خجالت نكشيد ها

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com