چهارمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری توسط ITPNews
ثبت نام وبینار ساماندهی تولید در صنعت تخمگذار

ثبت نام وبینار ساماندهی تولید در صنعت تخمگذار
چهارمین وبینار تخصصی صنعت مرغداری و دامپروری ایران در 20 بهمن ماه 1398 توسط موسسه خبری و اطلاع رسانی ITPNews و با سخنرانی آقای مهندس ترکاشوند - مدیرعامل اتحادیه میهن - و به صورت زنده ( live )  برگزار می گردد.

شما می توانید جهت ثبت نام و حضور در این وبینار تخصصی از لینک زیر استفاده نمایید:
https://itpnews.com/webinar/30

همچنین جهت ثبت نام در سایر وبینار های تخصصی می توانید لیست سایر وبینار ها را مشاهده و اقدام به ثبت نام نمایید:
https://www.itpnews.com/webinar/list

ثبت نام برای حضور در وبینارها محدود می باشد و میزان ثبت نام ها منوط به تعداد اعلامی برای مشخصات هر وبینار است و کد ورود به وبینارها تنها برای یک شماره همراه ارسال میگردد.

وبینار های موسسه ITPNews قابل مشاهده از تمام ابزارهای نمایشی متصل به اینترنت می باشند. شما می توانید از طریق سیستم عالم تحت دسکتاپ، گوشی همراه، تبلت، لپ تاپ و یا هر دیوایس دیگری در هر محلی که دسترسی به اینترنت دارد ( اتوبوس، فرودگاه، محل کار، دانشگاه، سالن نمایش، استان های مختلف، کشورهای مختلف و ... ) اقدام به مشاهده این وبینار نمایید.

ویژه دانشگاه ها، سازمان ها، شرکت ها و مخاطبین پر جمعیت
چگونه با یک کد ورود بیشتر از یک نفر وبینار را مشاهده کنید؟

شرکت ها، سازمان ها، دانشگاه ها و افرادی که می خواهند با بیش از یک نفر اقدام به مشاهده وبینار نمایند، می توانند با داشتن یک کد ورود وارد وبینار شده و با یک خروجی از سیستم خود، بر روی یک مانیتور مرکزی یا پروژکتور، آن را برای عموم در دسترس قرار دهند با این کار شما می توانید با داشتن تنها یک کد ورود و نمایش آن در پرده اکران یا تلویزیون یا مانیتورهای سالن های نمایش خود، وبینار را به صورت عمومی مشاهده نمائید.

ساعت اجرای این وبینار 15:30 دقیقه می باشد و مخاطبین می توانند اقدام به مطرح نمودن پرسش های خود و دریافت پاسخ آن از طریق سخنران نمایند و چنانچه مجری برنامه اجازه دهد، فایل های استفاده شده در وبینار برای ثبت نام کنندگان ارسال می گردد.

در صورتی که مخاطبی نتواند در زمان مشخص شده در وبینار شرکت نماید می تواند آرشیو وبینار را در بخش مدیای سایت ITPNews.com مشاهده نماید.

شرکت کنندگان در پایان این وبینار موفق به کسب یک امتیاز حضور در وبینارهای ITPNews می شوند.
شرکت کنندگان با استمرار حضور خود در وبینارهای ITPNews و کسب حداقل 10 امتیاز می توانند اقدام به دریافت برگه تائیدیه حضور معتبر خود در وبینارهای ITPNews نمایند.

"افرادی که ما را در سایت های یوتیوب و آپارات دنبال می نمایند می توانند به صورت زنده و بدون ثبت نام  اقدام به مشاهده وبینار نمایند. اما برای مخاطبینی که از طریق یوتیوب و آپارات اقدام به مشاهده وبینار می نمایند امکان مطرح کردن پرسش و دریافت گواهینامه حضور وجود ندارد و صرفا می توانند از مباحث مطرح شده به صورت زنده استفاده نمایند."


آدرس های نمایش وبینار به صورت زنده در تاریخ و ساعت اعلامی :

در سایت ITPNews :
https://www.itpnews.com/webinar

در سایت یوتیوب :
https://www.youtube.com/itpnewstv

در سایت آپارات :
https://www.aparat.com/itpnews/live
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com