تولید گوشت مرغ در استان زنجان مازاد بر نیاز است

تولید گوشت مرغ در استان زنجان مازاد بر نیاز است
مدیر کل دامپزشکی استان زنجان گفت: در استان زنجان تولید گوشت مرغ مازاد بر نیاز داریم وکمبودی در گوشت مرغ نداریم.
محمد رشید کرمی افزود: کشتارگاههای طیور در استان زنجان مازاد بر ظرفیت است و به‌طور کامل نیاز استان را پوشش می‌دهد و در استان زنجان تولید گوشت مرغ مازاد بر نیاز داریم وکمبودی در گوشت مرغ نداریم.
کرمی  تأکید کرد: کشتارگاه‌های استان زنجان امکانات و تجهیزات مناسب داشته و خوشبختانه در حال حاضر مشکل جدی در این حوزه وجود ندارد و کیفیت تولید گوشت مرغ در این کشتار گاهها بسیار خوب است.
وی با تأکید بر رعایت کامل ضوابط بهداشتی در کشتارگاه‌ها گفت: کشتارگاه‌های صنعتی دام وطیوراستان زنجان از امکانات خوب و تجهیزات مناسبی برخوردار هستند.
مدیر کل دامپزشکی استان زنجان تصریح کرد: خط دوم کشتار گاه مرغ  با استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا در  استان زنجان راه اندازی شده است  و عملیات کشتار گاه در این واحد به صورت اتوماتیک  بوده و دست دخالتی در فرآیند کشتار طیور ندارد.
کرمی افزود: در حال حاضر بازار خوبی برای محصولات تولیدی استان زنجان در  بخش دام و طیور ایجاد شده است و فعالان این حوزه توانسته اند به موفقیت های خوبی برسند.
وی ابراز کرد: با راه اندازی این کشتار گاه زمینه صادرات گوشت مرغ فراهم شده است، همچنین مرغ تولیدی کمترین ضایعات را داشته و به صورت کاملا بهداشتی است ولی ما مرغ گوشت را هم وارد می  کنیم.
مدیر کل دامپزشکی استان زنجان بر نظارت بر کشتار دام و طیور در کشتار گاهها اشاره کردو گفت: دام و طیور بعد و قبل از کشتار هم مورد نظارت متخصصان و مسئولان شرعی و بهداشتی قرار می گیرند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com