تولید گوشت در آذربایجان‌غربی بدون استفاده از هورمون است

تولید گوشت در آذربایجان‌غربی بدون استفاده از هورمون است
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: هیچ‌گونه هورمونی در تولیدات گوشتی آذربایجان‌غربی استفاده نمی شود.
تولید گوشت در آذربایجان‌غربی بدون استفاده از هورمون است
سید فضل‌الله قریشی عصر روز یکشنبه 93/11/12 در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر که از سال آینده مرغ‌های بیش از ۴۲ روزه نخواهند بود اظهار داشت: حتی یک گرم هورمون در تولیدات گوشتی آذربایجان‌غربی استفاده نمی‌شود.
وی با بیان اینکه به علت پایین آمدن قیمت خرید مرغ زنده مرغداران ۱۰ ماه است که متضرر شده‌اند افزود: این به سبب کاهش مصرفی در جامعه و نیز افزایش قیمت نهادهای تولید است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه چند ماه قبل قیمت مرغ زنده ۳ هزار و ۲۰۰ تومان بود تصریح کرد: وزارتخانه برای کنترل قیمت و وضعیت بازار دستور کنترل جوجه‌ریزی توسط مرغداری‌ها در کشور صادر کرد و با توجه به وجود ظرفیت‌های اضافی مرغداری‌ها در کشور مقرر شد مجوز جدیدی برای راه‌اندازی مرغداری در کشور صادر نشود.
قریشی گفت: با کنترل جوجه‌ریزی در ۱۰ ماهه سال ۹۳ نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته ۱۲ درصد کاهش بودجه ریزی داشتیم و این نیز امری نگران کننده نیست چرا که شرکت پشتیبانی به عنوان بازوی سازمان ذخایر مطمئن دارد که در این شرایط دستور به تزریق به بازار داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه از دو هفته پیش مرغ به حد عادلانه رسیده بیان کرد: در شرایط حاضر تولید‌کننده ۸ تا ۱۰ درصد در تولیدات خود سود می‌برند. 


 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com