تولید بیش از 17 هزار تن گوشت قرمز در خوزستان

تولید بیش از 17 هزار تن گوشت قرمز در خوزستان
17 هزار و 928 تن گوشت قرمز از ابتدای امسال تاکنون در خوزستان تولید شد .
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز گفت : تولید این مقدار گوشت قرمز در استان در مقایسه با مدت مشابه پارسال 11 درصد افزایش داشته است.
محمد مشکور زاده افزود : همچنین در بخش گوشت مرغ در این مدت 14 هزار و 6 تن تولید داشته‌ایم که این آمار در مقایسه با پارسال بیش از 17 درصد افزایش داشته است.
وی تولید شیر در این مدت را 140 هزار و 612 لیتر برشمرد و گفت : این میزان تولید در مقایسه با سال گذشته بیش از 8 درصد افزایش پیدا کرده است.
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی خوزستان افزود : در بخش تخم مرغ نیز تاکنون یک هزار و 735 تن تولیدات داشته‌ایم که این آمار در مقایسه با سال گذشته بیش از 2 درصد افزایش داشته است.
مشکورزاده میزان تولید عسل استان را در این مدت 115 تن عنوان کرد و گفت : میزان تولید عسل در خوزستان در مقایسه با مدت مشابه پارسال بیش از 3 درصد افزایش داشته است.
وی همچنین میزان جوجه ریزی استان در این مدت را 3 میلیون و 53 هزار و 965 قطعه اعلام کرد و گفت : هم اکنون تعداد مرغداری‌های فعال استان 689 مرغداری می باشد که با توجه به طرح‌های ارائه شده در کار گروه توسعه کشاورزی بر تعداد این طرح‌ها افزوده خواهد شد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com