توزیع نهاده‌های دامی بر اساس مجوز جوجه‌ریزی

توزیع نهاده‌های دامی بر اساس مجوز جوجه‌ریزی
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه‌ شمالی بر لزوم نظارت مستمر و تأیید کارگروه‌های شهرستانی بر اساس مجوز جوجه‌ریزی در سامانه بازارگاه برای دریافت نهاده دولتی تأکید کرد.
قاسم حکمت‌شعار بیان کرد : با هدف رونق تولید و استمرار جوجه‌ریزی و فعالیت واحد‌های مرغداری شهرستان سوادکوه شمالی ، جلسه هماهنگی و رفع مشکلات با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی مرغداران و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان در این تعاونی برگزار شد
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه‌شمالی گفت : با توجه به افزایش قیمت مرغ گرم در روز‌های اخیر برای پیگیری و نظارت بر جوجه‌ریزی و تولید مستمر در سوادکوه‌شمالی حضور کارگروه نظارت بر فعالیت واحد‌های تولیدی بیش از پیش حائز اهمیت بوده و در این راستا کارگروه نظارتی به صورت هفتگی در واحد‌های تولیدی حضور یابند.
حکمت‌ شعار در این جلسه با اشاره به واسطه‌گری و حضور دلالان سودجو در بازار مرغ، درخواست کشتارگاه‌ها برای دریافت مرغ‌های با وزن بالا که خود موجب افزایش مصرف نهاده از میانگین دریافتی سهمیه تخصیصی هر جوجه، افزایش ضریب تبدیل و افزایش قیمت نهایی مرغ را از دلایل فعلی بالا بودن قیمت مرغ برای مصرف‌کننده عنوان کرد.
حکمت‌شعار در این جلسه با مهم توصیف کردن توزیع نهاده‌های دولتی در کنترل هزینه تولید، خسارت واحد‌های مرغداری در اثر نوسانات قیمت در شرایط بیماری کرونا را از عوامل کاهش جوجه‌ریزی برخی از واحد‌های تولیدی عنوان و گفت: با نظارت مستمر و تأیید کارگروه‌های شهرستانی بر اساس مجوز جوجه‌ریزی در سامانه بازارگاه برای دریافت نهاده دولتی باید هماهنگی بیشتر بین کشتارگاه‌ها و واحد‌های تولیدی برای تولید متعادل و رضایتمندی تولید‌کننده و مصرف‌کننده ایجاد کرد.
 
نظرات شما
  •  

    \\\ گفت : ۹۹/۱۲/۱۲

    مشکل اینه که هدف نهایی از بین بردن تولیده و حتمن هم یک سلطان وارد کننده مرغ هم پیدا میشه.ایا 5 کیلو ذرت و سویا کل هزینه یک مرغداری را پوشش میده؟پس بر چه منطق و استدلالی مرغدار را با زور مجبور میکنند که تمام تولیدش را به پشتیبانی تحویل بده و چند مورد مصادره مرغ هم بوده که پول مرغ را هم نمیدهند در کجای تاریخ چنین ستمکاری دیده شده جز توسط مسئولین نادان بخش دولتی ظلم محکوم به نابودیه چه دینی چه غیر دینی . خواستی سانسور کن ولی جلوی حق را نمیتونی بگیری

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com