توزیع مرغ گرم طرح تنظیم بازار، کاهش قیمت این در بازار را به دنبال داشته است

توزیع مرغ گرم طرح تنظیم بازار، کاهش قیمت این در بازار را به دنبال داشته است
رئیس سازمان بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توزیع مرغ گرم ویژه طرح تنظیم بازار، قیمت این کالا در مشهد مقدس و برخی از شهرستان‏ها کاهش یافته است.
علی صفرزاده اظهار داشت: اجرای طرح توزیع مرغ گرم در بازار با همکاری شرکت تعاونی کشاورزی تولید کنندگان مرغ گوشتی مشهد، کاهش 2500 ریالی قیمت، پس از توزیع مرغ گرم با قیمت مدیریت شده را به دنبال داشته است که با همکاری و مشارکت سایر تشکل‏های تولیدی و توزیعی در شهرستان‏های استان و نیز حمایت فرمانداری‏ها و ادارات بازرگانی شهرستان‏ها، تأثیرات بیشتر آن را در آینده‏ای نه چندان دور شاهد خواهیم بود.
وی با بیان این که حمایت از تولید کنندگان و تشکل های تخصصی تولید به منظور عرضه مستقیم کالا در مراکز منتخب صنفی، فروشگاه‏های بزرگ و شرکت های تعاونی مصرف از مؤثرترین راهکارها برای ساماندهی وضعیت مرغ می‏باشد، افزود: این امر علاوه بر افزایش رغبت تولید کنندگان و عوامل تولید، حذف واسطه‏ها و دلالان و عوامل سودجو، شفاف شدن تبادل کالا در دادوستدها و کاهش قیمت مصرف کننده نهایی کالا را به دنبال خواهد داشت.
صفرزاده با اشاره به این که هم اکنون قیمت مرغ گرم در مشهد و شهرستان‏ها نسبت به میانگین کشوری در سطح پایین تری قرار دارد، تصریح کرد: این مهم به دنبال تهیه و تدوین برنامه‏های تنظیم بازار کالاهای اساسی بدون پرداخت یارانه و تعدیل قیمت مرغ در شهرستان هایی که قیمت این اقلام در آن شهرستان از میانگین قیمت استانی بالاتر بوده، میسر گردیده است.




 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی مرغدار گوشتی گفت : ۹۰/۰۴/۲۵

    با سلام حضور مسولین محترم وزارت واردات بازرگانی .
    اقایان شما کار دیگری ندارید؟هر روز یک از شما در مورد قیمت مرغ اظهار نظر میکنید.کارها وتفریحات سرگرم کننده وسفرهای خارجی با بودجه دولت هم می تواند شما را سرگرم کند .لطفا بی خیال تولید کننده گان گرفتار شوید

    پاسخ...
  •  

    احمد پور گفت : ۹۰/۰۴/۲۶

    واقعا جالبه . این مهم یعنی بخشش از جیب مرغدار . مرغدار ضرر می کنه و مسول پز میده .
    بخشیدن از جیب دیگران که آسونه مسول محترم . اگر بلدین کار انجام بدین . خیلی کار اشتباه و زننده ای هم هست که مرغ رو زیر قیمت تولید کشور عرضه کنید . به چه حقی به تولید کشور ضربه می زنید ؟

    پاسخ...
  •  

    مرغدار ورشکسته از دست مسولین دلسوز گفت : ۹۰/۰۴/۲۹

    خرج که از کیسه مهمان بود ***
    حاتم طایی شدن آسان بود.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com