توزیع روزانه ۳۰ تن گوشت گوسفندی در ۴۰۰ نقطه تهران

توزیع روزانه ۳۰ تن گوشت گوسفندی  در ۴۰۰ نقطه تهران
با توزیع روزانه ۳۰ تن گوشت گرم گوسفندی باکیفیت در ۴۰۰ نقطه تهران، مصرف کنندگان می توانند این محصول را با قیمت مناسب خریداری کنند.
سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام ضمن اعلام این خبر افزود: گوشت گرم گوسفندی وارداتی با کیفیت و سالم در نقاط مختلف تهران از جمله ۲۵ فروشگاه افق کورش، ۵۵ غرفه در میادین میوه و تره بار، ۱۲ فروشگاه شهروند، ۹ فروشگاه رفاه و مجتمع گوشت ملاصدرا با قیمت مناسب عرضه می‌شود.
منوچهر توسلی اظهار کرد: ستاد تنظیم بازار در وزارت جهاد کشاورزی در راستای تعادل بخشی به قیمت گوشت قرمز و جلوگیری از افزایش غیر منطقی قیمت‌ها در کنار حمایت از تولید داخلی، سیاست واردات گوشت قرمز سبک از آسیای میانه و استرالیا را از ابتدای امسال اتخاذ کرده است.
وی با بیان این که گوشت گرم گوسفندی توسط بخش خصوصی وارد و با مدیریت شرکت پشتیبانی امور دام توزیع می شود، گفت: گوشت‌های گرم گوسفندی وارداتی از آسیای میانه با قیمت مصوب در ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی بر اساس قیمت لاشه به قرار هر کیلو گرم ۳۱هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت وارداتی از استرالیا با قیمت هر کیلو‌گرم ۳۳ هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیری تهران به دست مصرف کننده می‌رسد.
توسلی افزود: واردات و توزیع این محصول با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی کشور و سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان و بر اساس موازین ذبح شرعی صورت می‌گیرد.
وی در عین حال از توزیع گوشت گرم گوسفندی وارداتی به میزان ۱۶ تن در استان‌های البرز، ۱۵ تن در قم و سه تن در آذربایحان غربی خبر داد و اعلام کرد: به زودی این محصول به استان‌های یزد، خراسان رضوی و همدان ارسال می‌شود.
سرپرست اداره کل تامین دام شرکت پشتیبانی امور دام بیان کرد: در صورت همکاری صنف قصابان تهران، گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت مصوب در فروشگاه‌های خرد سطح تهران نیز عرضه خواهد شد.
وی کل گوشت قرمز مورد نیاز کشور را بین ۸۱۵ هزار تا ۸۲۰ هزار تن عنوان و تصریح کرد: قسمت اعظم این نیاز با تولیدات داخلی تامین می‌شود و جبران بخش کوچکی از گوشت قرمز مورد نیاز از طریق کشورهای معتبر در این حوزه صورت می‌گیرد.
 
نظرات شما
  •  

    فرشاد گفت : ۹۹/۱۲/۲۲

    ما یه‌فروشگاهی پروتعینی داریم از تولید کننده به مصرف کننده هست هیچ دلال و واسطه بینش نیست قیمتامون از میدان بهمن پایین تر است

    پاسخ...
  •  

    سید محمود حسینی گفت : ۰۱/۱۰/۱۰

    خرید اولیه

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com