تهیه و تامین گوشت مرغ و قرمز با توجه به نیاز بازار

تهیه و تامین گوشت مرغ و قرمز با توجه به نیاز بازار

وزارت جهاد کشاورزی برای تهیه و تامین گوشت مرغ و قرمز مورد نیاز بازار، به هر میزان که لازم باشد اقدام می کند.
رییس موسسه جهاد استقلال در گفتگو با خبرنگار ایانا با اعلام این مطلب گفت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از اعضای ستاد تنظیم بازار، سعی می کند برای تامین مایحتاج پروتئینی ماه رمضان تلاش کند.
محمدرضا شافعی نیا با اعلام اینکه بخشی از گوشت قرمز و مرغ مصرفی ماه رمضان وارد شده و مابقی نیز در موعد مقرر وارد خواهد شد، افزود: هر زمانی که بازار نیاز داشته باشد، به مقدار کافی مواد پروتئینی تهیه و تامین شده است.
وی خاطرنشان کرد: در زمینه مرغ و گوشت قرمز، کشورهای جدیدی به لیست تامین کنندگان مواد پروتئینی افزوده شدند.
شافعی نیا واردات گوشت وکیوم شده گرم از بلاروس را یکی از اقدامات جدید برشمرد و تصریح کرد: تاکنون به صورت روزانه و یک روز درمیان گوشت وکیوم شده گرم از کشور بلاروس به کشور وارد و به بازارهای توزیع عرضه می شود.
وزارت جهاد کشاورزی به تنظیم بازار کمک می کند
وی تاکید کرد: با وجود آنکه وزارت جهاد کشاورزی تنها عضو ستاد تنظیم بازار است و در توزیع و تامین اقلام صادراتی نقشی ندارد، اما به عنوان یک عضو فعال در این عرصه تامین کننده مایحتاج مردم در ماههای پرمصرف به خصوص رمضان است.
رییس موسسه جهاد استقلال در ادامه یادآور شد: هیچ مشکلی برای واردات گوشت قرمز و مرغ و رفع نیازهای مردم وجود ندارد.
تاکنون به جوانان روستایی بهای مناسبی داده نشده است
شافعی نیا اظهار داشت: بخش کشاورزی با وجود پتانسیلهای بسیار زیادی که دارد، اما به جوانان این بخش که ارزاق مردم را تامین می کنند، جایگاهی که باید داده می شد، اختصاص نیافته است.
وی ادامه داد: جوانان روستایی باید تشویق شوند و مسئوولان ذیربط باید نسبت به تهیه امکانات و تکنولوژیهای جدید برای فعالیت سهلتر آنها تلاش کنند تا بدین وسیله برای انجام کارهای بیشتر تشویق شوند.
شافعی نیا افزود: با استفاده از تکنیکهای جدید باید میزان تولید را بالا ببریم و جوانان فعال در عرصه کشاورزی را با علوم جدید آشنا کنیم

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com