تنها کشتارگاه شهرستان به دلیل عدم پرداخت اعتبارات سرمایه در گردش غیرفعال است

تنها کشتارگاه شهرستان به دلیل عدم پرداخت اعتبارات سرمایه در گردش غیرفعال است
مدیرجهادکشاورزی پارسیان با اشاره به اینکه شش واحد مرغداری در شهرستان پارسیان فعال است، گفت: میزان جوجه‌ریزی این واحدها 112هزار قطعه در هر دوره است.
یعقوب دلدار افزود: مدت زمان پرورش جوجه‌ها معمولا 45 روز است و هر واحد مرغداری 4-3 بار در سال جوجه‌ریزی می‌کند.
مدیرجهادکشاورزی پارسیان اظهار کرد: تنها کشتارگاه این شهرستان به دلیل عدم پرداخت اعتبارات سرمایه در گردش، غیرفعال است که در صورت پرداخت تسهیلات، تمام مرغ‌های تولیدی که توسط کشتارگاه‌های استان فارس کشتار می‌شوند، در این واحد کشتار و به بازار عرضه می‌شوند که این امر باعث ایجاد اشتغال، کاهش هزینه و مکمل خوبی برای توسعه مرغداری‌ها خواهد بود.
دلدار در ادامه تصریح کرد: در راستای مصرف انرژی تاکنون یک واحد مرغداری توانسته از محل اعتبارات بهینه‌سازی مصرف سوخت مرغداری‌ها به میزان 522 میلیون ریال تسهیلات استفاده کند، همچنین میزان گوشت سفید تولیدی شهرستان پارسیان حدود500 تن در سال است.
مدیرجهاد کشاورزی پارسیان در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 15 فقره موافقت اصولی و پروانه تأسیس صادر شده که انتظار می‌رود در دو تا پنج سال آینده مجموع مرغداری‌های فعال این شهرستان به 21 واحد برسد.
 
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۱۰/۰۵

    جالب است دیگ به دیگ میگوید روت سیاه !!!
    همین مانده که سازمانها بی کفایتی خودشان را به گردن همدیگر بیاندازند . چطور سازمان جهاد حریف بانک مربوطه برای اخذ اعتبارات نیست ؟! آنموقع انتظلار دارند مردم بدبخت و تولیدکنندگان حریف بانکها که فقط را چپاول مردم را پیشه خود کرده اند ، شوند ؟!
    بقول معروف هرچه بگندد نمکش میزنند ، وای بروزی که بگندد نمک . واسلام

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com