تلاش برای تامین ارز موردنیاز واردات نهاده‌های دامی

تلاش برای تامین ارز موردنیاز واردات نهاده‌های دامی
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در تلاش است ارز موردنیاز نهاده‌های تولید به ویژه آنچه در فرآیند مرغداری و تامین کالا‌های اساسی نیاز است را به موقع تامین کند.
تلاش برای تامین ارز موردنیاز واردات نهاده‌های دامیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از خانه ملت، آقای محمدباقر نوبخت درباره تامین ارز موردنیاز نهاده‌های دامی، افزود: بانک مرکزی علیرغم تمام محدودیت‌ها، مسئولیت تامین نیاز‌های ارزی کشور را برعهده گرفته است.
آقای نوبخت، با بیان اینکه در سال گذشته حدود ۱۴ میلیارد دلار برای تامین کالا‌های اساسی با ارز ترجیحی تخصیص داده شد، افزود: از آنجایی که کشور در سال جاری با محدودیت‌های ارزی بیشتری رو به رو است، برخی اقلام از لیست کالا‌های اساسی که مشول دریافت ارز ۴۲۰۰۰ تومانی بودند، خارج شدند، اما بانک مرکزی و وزارت صنعت، معدن و تجارت در تلاش اند با همکاری یکدیگر اقدامات لازم برای واردات سایر کالا‌ها را انجام دهند.
رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره اولویت مجلس یازدهم که ارتقا معیشت مردم اعلام شده است، دولت برای تحقق این مهم چه برنامه‌ای دارد؟ توضیح داد: نمایندگان نگرش واقع بینانه به موضوعات اساسی دارند، بنابراین مقرر است سلسله جلساتی به منظور تدوین برنامه‌های موثر برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور برگزار شود.
آقای نوبخت، همچنین گفت: دولت در تلاش است به نحوی عمل کند که قیمت‌ها با قدرت خرید مردم سازگار شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com