ترخیص کنجاله سویا و دانه سویا بی اجازه، ممنوع

ترخیص کنجاله سویا و دانه سویا بی اجازه، ممنوع
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به انحراف بوجود آمده در قیمت کنجاله سویا نسبت به قیمت‌های مصوب، مقرر شده است توزیع این محصول در شبکه تعریف شده و طبق دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی صورت گیرد.
علی اکبر مهر فرد معاون وزیر جهاد کشاورزی با ارسال نامه‌ای به میراشرفی رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران نوشت: با توجه به انحراف بوجود آمده در قیمت کنجاله سویا نسبت به قیمت‌های مصوب، مقرر گردیده است توزیع در شبکه تعریف شده و طبق دستورالعمل وزیر جهاد کشاورزی صورت پذیرد؛ لذا خواهشمند است دستور فرمایید هرگونه ترخیص کنجاله سویا و دانه سویا منوط به ارائه تاییدیه از سوی این معاونت گردد و بدون ارائه موافقت از این معاونت، ترخیص کالاهای فوق مجاز نخواهد بود.
بنابراین گزارش، علی وکیلی سرپرست مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز با ارسال نامه‌ای به ناظران، مدیران کل گمرک نوشت: پیرو نامه معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر الزام به ارائه تاییدیه در ترخیص کنجاله و دانه سویا از معاونت موصوف ارسال می‌گردد.
با توجه به تاکید در قسمت اخیر نامه، پیوستی مبنی بر غیرمجاز بودن ترخیص کالاهای یاد شده بدون ارائه موافقت از آن معاونت خواهشمند است دستور فرمایید دقت لازم معمول نمایند.
شایان ذکر است مسئولیت حسن اجرای بخشنامه برعهده بالاترین مقام اجرایی گمرک می‌باشد.

بنابراین گزارش،  واردات نهاده های مورد نیاز برای خوراک دام، طیور و آبزیان شامل ارز 4200 تومانی است، اما این محصولات به قیمت بالاتری به دست مصرف کنندگان (تولید کنندگان) میرسد؛ به همین منظور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی دستور العملی برای شبکه  توزیع این محصولات یارانهای تعریف کرده تادر شبکه مصرف مورد نظر قرار گیرد.
 
نظرات شما
  •  

    محمد گفت : ۹۸/۰۱/۲۱

    سلام در تاریخ 97/12/10 تعداد 10500 قطعه جوجه گوشتی ریخته در تاریخ 97/12/14 بابت 15 تن سویا باقیمت 2450 تومان به شرکت عمده وارد کننده سویا پول واریز کردیم تا تاریخ 98/1/21 موفق به دریافت سویا نشدیم و سویا را از بازار آزاد کیلوئی پنج هزار یکصد تومان آنهم از تشکلها خریدیم معلوم نیست سویا را کی به ما بدهند

    پاسخ...
  •  
    محمد گفت : سلام در تاریخ 97/12/10 تعداد 10500 قطعه جوجه گوشتی...

    مجتبی گفت : ۹۸/۰۱/۲۲

    سلام
    داداش من از برج ۱۰ و ۱۱ واریز کردم و دوتا فارم هم بار کردم و هنوز رنگ سویا ۲۵۰۰ی ندیدم

    پاسخ...
  •  

    وحید گفت : ۹۸/۰۱/۲۴

    در زمینه گاو شری فعالیت دارم هشتم بهمن پول سویا واریز شده هنوز به دست ما نرسیده

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com