تخفیف 15 درصدی لبنیات در فروش فوق‌العاده ماه رمضان

تخفیف 15 درصدی لبنیات در فروش فوق‌العاده ماه رمضان

رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان اعلام کرد: در فروش فوق العاده‌ای که ویژه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، پرمصرف ترین اقلام شامل پنیر، شیر و خرما با تخفیف پنج تا 15 درصدی در واحدهای صنفی عرضه می‌شوند.
علی رجبی اظهار کرد: از روزگذشته ثبت‌نام اعضا برای شرکت در فروش فوق‌العاده طرح ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان آغاز شد و واحد‌های صنفی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند می‌توانند اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهند.
وی گفت: واحدهای صنفی که در این ایام فروش فوق العاده دارند با نصب بنرهایی سر در مغازه‌های خود در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌کنند و پنیر، شیر و خرما را بر اساس نرخ‌نامه ای که روی بنرها نصب شده به مردم عرضه می‌کنند.
رجبی اظهار کرد: محدودیتی در زمینه ثبت نام واحدهای صنفی نداریم و هر تعداد واحد صنفی که تمایل داشته باشند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.
انتقاد از وزیر اقتصاد
رییس اتحادیه لبنیات‌فروشان با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سال‌های گذشته تاکید کرد: قیمت بعضی از کالاهایی که در آن نمایشگاه‌ها برگزار می‌شد، تخفیفی نداشت و بعضا نیز شاهد بودیم دلالان وارد مسائل جانبی برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها می‌شدند و فقط سود خود را می‌بردند.
به گفته وی در فروش فوق‌العاده‌ای که امسال برگزار می‌شود روند بهتری حاکم خواهد بود.
وی در پایان از سخنان وزیراقتصاد که گفته بود«هر ماست بندی باید برای فعالیتش مجوز بگیرد ولی هر کسی می‌تواند مجوز موسسه مالی و اعتباری را دریافت کند» انتقاد کرد و گفت: نباید مسئولان کشوری در سخنان خود یا برای مثال زدن قشر زحمتکشی مثل ماست بندها را زیرسوال ببرند. کسانی که ساعت ها پای دیگ نشسته و به کار خود عشق می‌ورزند و این بی‌انصافی است که اینگونه درموردشان اظهار نظر شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com