تاخیر در ابلاغ تعرفه خدمات دامپزشکی

تاخیر در ابلاغ تعرفه خدمات دامپزشکی
باوجود گذشت ۷ ماه از سال هنوز تعرفه خدمات دامپزشکی در کشور ابلاغ نشده است.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشورکردستان در مراسمی که به مناسبت روز ملی دامپزشک که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد گفت: به جهت مرزی بودن می‌تواند درحوزه دامپزشکی به عنوان استان فرامرزی عمل کند.تاخیر در ابلاغ تعرفه خدمات دامپزشکی
صفری گفت: ۴۰ هزارنفرعضو سازمان نظام دامپزشکی کشور هستند.
وی گفت:مجموعه ارگان‌های دامپزشکی بخش خصوصی شامل کلینیک، آزمایشگاه، داروخانه، بیمارستان دامپزشکی و مجتمع درمانی باید در زنجیره‌ای با ساختار منسجم تعامل داشته باشند.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه سلامت دام و غذا ازمهمترین رسالت کارکنان دامپزشکی است، گفت:مجموعه دامپزشکی کشور به رغم کاستی‌های فراوان درمسیری رو به توسعه تلاش می‌کند.
صفری گفت:به اشکالات و عدم توجه سازمان دامپزشکی به تعرفه خدمات اشاره کردو گفت: تعرفه خدمات دامپزشکی به موجب قانون بایستی در سه ماهه اول سال ابلاغ شود، اما هنوز ابلاغ نشده است.
حسین فیروزی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با اشاره به اینکه بخش عمده اقتصاد استان کردستان بر مبنای کشاورزی و دامداری است، گفت: ۳۰ درصد ارزش افزوده اقتصاد استان مربوط به حوزه دامپروری و کشاورزی است که افزایش این ارزش افزوده بر عهده دامپزشکان و کادر خدمات‌رسانی این ارگان است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان هم در این مراسم از اجرای طرح پیشران کشاورزی در استان خبر داد که تولید گوشت قرمز در استان را ۱۳ هزار تن افزایش می‌دهد.
خالد جعفری با اشاره به اینکه پراکندگی دام در این استان بیش از سایر نقاط کشور است گفت:کردستان تنها استان کشور است که عشایر و دام کوچرو ندارد وهمین ساکن بودن دام ریسک انواع بیماری‌های مشترک بین دام و انسان را بالا می‌برد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com