تاثیر تبلیغات بر سرانه مصرف تخم مرغ

تاثیر تبلیغات بر سرانه مصرف تخم مرغ
جناب آقای دکتر سید فرزاد طلاکش، دبیر کل کانون سراسری مرغ تخم گذار ایران، دبیر انجمن صنفی تخم مرغ شناسنامه دار و دبیر ستاد کشاورزی ترویج مصرف تخم مرغ، در مصاحبه با برنامه ویدیویی "آنتن"  در خصوص عملکرد اتحادیه میهن در افزایش سرانه تخم مرغ اظهار داشت: «خوشبختانه دولت در بخش مرغ تخمگذار بیش از 90 درصد وظایف را به بخش خصوص واگذار کرده زیرا در این بخش، برخلاف بخش جوجه یک روزه و گوشتی، تشکل موازی زیاد نیست.»
وی گفت: «اتحادیه میهن عزم انجام وظایف را دارد و تلاش خود را برای انجام آنها می کند. کمبود نمود کارهای اتحادیه میهن عدم همکاری استان ها است. اگر استان ها به خواسته های اتحادیه میهن عمل می کردند موفقیت بیشتری کسب می شد.»
وی ادامه داد: «در بحث ترویج تخم مرغ نیز سازمان های مرتبط، حوزه ترویجی خود را در بخش ستاد قرار دادند تا تبلیغات بهتر صورت گیرد. ستاد ملی ترویج تخم مرغ این وظیفه را به عهده گرفته تا با هزینه کمتر این کار را انجام دهد. اما ترویج بهتر متاسفانه کم رنگ بوده است. صنعت اگر می خواهد مصرف سرانه افزایش یابد باید هزینه کند و ترویج و تبلیغ بیشتری کند.»
وی گفت: «هر مرغدار خود نیز می تواند تاثیر گذار باشد، برای مثال، مرغدار می تواند برای ترویج کار و تخم مرغ خود به مدارس نزدیک برود و بروشور و کار تبلیغاتی خود را پخش کند. مرغدار می تواند با پرداخت هزینه کار تبلیغات را انجام دهد.»
وی اظهار داشت: «در 6 سال گذشته سرانه مصرف از 160 عدد به 198 عدد رسیده که از میانگین جهانی که 185 است بالاتر رفته است.»
وی در پایان، در ارتباط با برنامه هایی که برای روز جهانی تخم مرغ در مهرماه وجود دارد، اظهار داشت: «ما با سازمان بهزیستی به توافق رسیدیم تا به 15500 مهدکودک در کشور کتاب های داستانی که همراه با موسیقی و شعر است توزیع کنیم تا تبلیغاتی برای تخم مرغ باشد. با توجه به اینکه روز جهانی تخم مرغ با ماه محرم مصادف شده، در نظر داریم در یکی از مکان های عمومی تهران به صورت نذری املت توزیع کنیم تا هم ترویجی برای تخم مرغ باشد و هم ترغیبی برای افراد باشد تا غذاهای ساده را جایگزین غذای دیگر کنند.»

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com