بهینه سازی مصرف سوخت در پروش طیور

بهینه سازی مصرف سوخت در پروش طیور
مهندس مهرزاد خرد در آیین گشایش شرکت تعاونی مرغ پارسیان اقلید افزود: این واحد مرغداری توانسته است بدون آن که درمیزان تولید نقصانی به وجود آید با استفاده از تسهیلات ، مصرف انرژی را به یک سوم کاهش دهد. 
وی بیان کرد: سایربهره برداران نیزمی بایست برای کاهش قیمت تمام شده محصول، از تسهیلات کم بهره ای که سازمان جهاد کشاورزی فارس برای ساماندهی و تغییرسیستم های داخلی و استفاده از تجهیزات نوین درمرغداری ها پرداخت می کند، بهره مند شوند و نسبت به تغییر این سیستم ها اقدام کنند. 
خرد درمورد ویژگی های فنی این واحد مرغداری گفت: مساحت سالن های مرغداری این واحد تولیدی که به صورت تونلی و تمام اتوماتیک احداث شده دو هزارو 688 مترمربع و با سازه فلزی درابعاد 84×16 متراست. 
وی بیان کرد: این واحد مرغداری توانسته مصرف حامل های انرژی را به یک سوم کاهش دهد و بستری مناسب برای پرورش نیمچه تخم گذار فراهم کند. 
خرد افزود: ظرفیت تولید این واحد مرغداری 60 هزار قطعه مرغ تخم گذار است. 
همچنین با حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس ، بهره برداری از کانال برخورداری بیگی اقلید ، آغاز شد. 
خرد در مراسم بهره برداری این پروژه ، اظهار داشت: با استفاده از این کانال ، 130 خانوار از مزایای آن منتفع و 240 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آبیاری می شود. 
وی گفت: طول این کانال دو هزار و 200 متر با دبی 500 لیتردرثانیه است و برای احداث آن یک میلیارد و 224 میلیون و 350 هزار ریال ازمحل شبکه آبیاری زهکشی تامین اعتبار شده است. 
شهرستان اقلید در فاصله 267 کیلومتری شمال شیراز ، واقع شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com