بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در شمال شرق کشور افتتاح شد

بزرگترین کشتارگاه صنعتی طیور در شمال شرق کشور افتتاح شد
بزرگترین و مجهزترین کشتارگاه صنعتی طیور در شمال شرق کشور با حضور محمد حسن نکوئی مهر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استان در شیروان به بهره برداری رسید.، استاندارخراسان شمالی  وی گفت: مجتمع کشتارگاه صنعتی طیور یک زنجیره اقتصادی کشاورزی در شمال شرق کشور بوده و تأثیر مثبتی بر اقتصاد استان خواهد داشت.
استاندار خراسان شمالی اظهارداشت: خراسان شمالی درهر دوره یک میلیون قطعه مرغ کمبود دارد که رفع این نیاز مسلتزم سرمایه گذاری بخش خصوصی است.
ابوطالب شفقت توسعه صنایع تبدیلی بخش کشاورزی را از نیازهای مهم استان برشمرد و گفت: در طول دهه فجر 79 پرژه در شهرستان شیروان با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال و اشتغالزایی 2 هزار نفر به بهره برداری می رسد.
وی ادامه داد: این کشتارگاه در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع، با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال احداث شده است که ظرفیت تولید چهار هزار قطعه مرغ در ساعت را دارد.
وی افزود: با بهره برداری از این مرکز برای 50 نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است.
در مراسم افتتاح این مجتمع کشتارگاهی  سرپرست سازمان صنعت و معدن خراسان شمالی  نیز گفت: این کشتارگاه با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال از محل طرح آمایش صنعتی و معدنی و توسط بخش خصوصی اجرا شده است.
سید ابراهیم حسینی ادامه داد: روزانه در این واحد صنعتی بیش از 11 تن پودر ضایعات کشتارگاهی تولید می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com