بررسی مبادلات داروهای دامی تولید شده در ایران و سوریه

بررسی مبادلات داروهای دامی تولید شده در ایران و سوریه
در دیدار اعضای سندیکای دامپزشکان سوریه از مرکز ملی تشخیص دامپزشکی ایران، مبادله داروهای دامی تولیدشده در ایران و سوریه بررسی شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، حبیبی رئیس مرکز ملی تشخیص،‌ آزمایشگاه‌های مرجع و مطالعات کاربردی این سازمان در جلسه هم‌اندیشی هیئت عالی رتبه دامپزشکان سوریه‌ای که در محل مرکز ملی تشخیص برگزار شد، توانمندی‌های و استراتژی آزمایشگاه‌های دامپزشکی ایران در استفاده از توان شبکه آزمایشگاهی به منظور افزایش سرعت،‌ دقت و صحت نتایج آن را ضروری دانست.
در این دیدار نبی‌زاده عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ایران قصد سودجویی از اتفاقات به‌وجود آمده در سوریه را نداشته و هدف از این جلسه آشنایی گروه سوریه ای از توانمندی‌های ایران و توسعه همکاری‌ها و ارائه راهکارهایی برای ارتقای رتبه آنان بوده است.
سمیرالاسماعیل رئیس سندیکای دامپزشکان سوریه که ریاست این گروه دامپزشکی را برعهده داشت، ضمن معرفی ساختار دامپزشکی کشور سوریه، صنعت داروسازی در این کشور را با کیفیت دانست و تمایل تولیدکنندگان داروهای دامی برای حضور در بازار ایران را مورد اشاره قرار داد.
وی در حضور نمایندگان سندیکای تولید کنندگان داروهای دامی و انجمن صنفی واردکنندگان دارو و موسسه تحقیقات و سرم‌سازی رازی متقابلا از شرکت‌های تولید کننده داروهای دامی دعوت کرد برای حضور محصولات خود در کشور سوریه اقدام کرده و قول مساعدت لازم را داد.
۱۱ نفر از اعضای سندیکای دامپزشکان سوریه که با برنامه‌ریزی شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایران حضور دارند از چند بخش مرکز ملی تشخیص بازدید و لوح تقدیر خود را به رئیس این مرکز اهدا کردند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com