در هشتمین کنگره ی علوم دامی ایران رخ داد
اهدای جایزه ی علمی ویوان به پژوهشگران برگزیده ی کشور

اهدای جایزه ی علمی ویوان به پژوهشگران برگزیده ی کشور
اهمیت صنعت دام و طیور در ایران و سهم آن در امنیت غذایی جامعه، بهداشت ، سلامتی و اقتصاد بر کسی پوشیده نیست.
صنعت دام و طیور به عنوان دومین بخش بزرگ اقتصاد ایران به لحاظ گردش مالی، سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی و ایجاد اشتغال پایدار دارد و از پیش نیازهای استقلال هر کشوری است.
لذا توجه به تولید علم و دانش کاربردی در جهت تولید محصولات غذایی سالم تر و همچنین تولید اقتصادی تر محصولات در صنعت دام و طیور اهمیت کلیدی دارد. در این راستا در هشتمین کنگره ی علوم دامی ایران به پژوهشگران برتر کشوری در حوزه ی علوم دامی ، "جایزه ی علمی ویوان" اهدا شد. با توجه به اینکه کلمه ی "ویوان" به معنی سرشار از سلامتی است و این پژوهشگران با تولید دانش کاربردی در این حوزه به سلامتی غذایی جامعه کمک شایانی انجام می دهند این نام برای این جایزه ی علمی انتخاب شده است. از طرفی این نام متناسب با شرکت اهدا کننده ی این جایزه یعنی گروه دانش بنیان ویوان است.
گروه دانش بنیان ویوان با توجه به رسالت خود که "کمک به سلامتی جامعه و تأمین غذای سالم برای
انسانها " است همواره از پژوهشها و تحقیقات علمی در این حوزه حمایت به عمل آورده و همکاری نزدیکی با دانشگاهها و مراکز علمی معتبر کشور داشته است به گونه ای که تاکنون بیش از ٣٥ طرح پژوهشی و پایان نامه ی دکتری و کارشناسی ارشد با همکاری و حمایت این شرکت به انجام رسیده است.
این جایزه که به جهت تقدیر از تلاشهای پژوهشگران و حمایت از تداوم این پژوهشها به محققان برتر کشوری در حوزه ی علوم دامی اهدا شد شامل تندیس طلایی و جایزه ی نقدی نفیسی بود.
"جایزه ی علمی ویوان" نام جایزه ای علمی است که به پژوهشگران برتر کشوری در حوزه ی علوم دامی اهدا می شود.




 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com