انتقال مسئولیت ثبت‌سفارش و تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد

انتقال مسئولیت ثبت‌سفارش و تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد
 محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور در ابلاغیه‌ای به علیرضا رزم حسینی، وزیر صمت و کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: مسئولیت و اختیار ثبت‌سفارش، تعیین اولویت و تخصیص ارز نهاده‌های دامی به وزارت جهاد کشاورزی منتقل می‌شود و کلیه اقدامات مربوط به تخصیص و تامین ارز و همچنین ترخیص کالا از گمرک به اشکال مختلف با مجوز وزارت جهاد کشاورزی انجام خواهد شد.
همچنین نهاوندیان در این ابلاغیه اعلام کرده که به منظور حصول اطمینان ناشی از تامین مکفی، به موقع و متناسب نهاده‌های دامی مورد نیاز کشور به وزارت جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود تا در شرایط خاص برای واردات نهاده‌های دامی در چارچوب برنامه زمانی مورد نیاز و بر اساس ابلاغیه ۹۰۸۲۹ مورخ ۱۲ آبان ۹۹ موضوع جلسه یکصد و ۷۷ ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، با ارز حاصل از صادرات بخش کشاورزی یا اشخاص ثبت سفارش کند.
بر اساس این ابلاغیه نهاوندیان، تنظیم بازار زنجیره محصولات مرغ و تخم مرغ با محوریت و بر اساس نظر وزارت جهاد کشاورزی در کارگروه تنظیم بازار اتخاذ تصمیم خواهد شد.
نهاوندیان در این ابلاغیه اعلام کرده که سیاست‌های حوزه صادرات نهاده‌های کشاورزی، دام طیور و مرغ و تخم مرغ با محوریت و بر اساس نظر وزارت جهاد کشاورزی اتخاذ می‌شود.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com