امضای تفاهم‌نامه‌ برای افزایش تولید گوشت قرمز

امضای تفاهم‌نامه‌ برای افزایش تولید گوشت قرمز
رییس شورای اصناف کشور گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت پشتیبانی امور دام امضاء شد تا از دامداری‌های نیمه‌ فعال حمایت شود.
قاسم نوده‌فراهانی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد با حمایت از دامداری‌ها و دامپروری‌هایی که کمتر از ظرفیت و نیمه‌فعال هستند تا شش ماه آینده 70 هزار تن افزایش تولید گوشت قرمز داشته باشیم.
وی گفت: هفته آینده جلسه‌ای با معاون اول رییس جمهوری خواهیم داشت تا پیگیر مطالبات شورای اصناف باشیم.
نوده‌فراهانی هم‌چنین گفت: بسته حمایتی اصناف به واحد‌های صنفی و تولیدی که درخواست خود را به صورت ثبت‌نام در واحد‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت هر استان ثبت کرده‌اند داده می‌شود.
او ادامه داد: در برخی از شهرها بسته حمایتی همچنان در مراحل اولیه‌ی کار خود است که با صحبت‌هایی که با مدیریت عامل بانک ملی صورت گرفته است، مراحل اعطای بسته حمایتی در این شهر‌ها در حال سرعت‌گرفتن است.
رییس شورای اصناف خاطر نشان کرد: بسته حمایتی در قالب وام‌های کم‌بهره از سوی بانک ملی به واحد‌های صنفی که زیر نظر شورای اصناف فعالیت می‌کنند، داده می‌شود.
وی ادامه داد: شورای اصناف در حوزه‌ی تولید برنامه‌ریزی‌هایی برای تولید‌کنندگان خرد انجام داده است که تا چند وقت آینده به مرحله‌ی اجرا درخواهد آمد.
نوده‌فراهانی تصریح کرد: برنامه اصلی برای حوزه‌ی تولید اختصاص امکاناتی هم‌چون آب، برق و گاز است که با نرخ کمتری محاسبه شود.
رییس شورای اصناف با اشاره به دلایل اختصاص این امکانات گفت: این امکانات به مانند امکانات کارخانجات بزرگ تولیدی است و اختصاص آنها به تولید‌کنندگان خرد به دلیل تولید قطعات محصولات کارخانجات بزرگ تولیدی است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com