امسال خبری از صف‌های طولانی خرید مرغ نیست

امسال خبری از صف‌های طولانی خرید مرغ نیست
کامران هاشمی با بیان اینکه طی سال‌جاری برخلاف سالیان گذشته شاهد تنش‌های قیمتی و مشکلات تامین مرغ و تخم مرغ در بازار مازندران نیستیم؛ گفت: قیمت‌ها کاملا منطبق بر نرخ مصوب تنظیم بازاری است و هیچ مشکلی در تامین نداریم.

کامران هاشمی در خصوص آخرین وضعیت قیمت مرغ و تخم‌مرغ در بازار مازندران اظهار کرد: خوشبختانه طی سال‌جاری برخلاف سالیان گذشته شاهد تنش‌های قیمتی و مشکلات تامین مرغ و تخم مرغ در بازار مازندران نیستیم.
وی افزود: طی سالیان متمادی گذشته همواره در ماه‌های پایانی سال با مشکلات عدیده‌ای در بازار مرغ و تخم‌مرغ مواجه بودیم که در سال گذشته به نهایت خود رسیده بود و شاهد صف‌های طولانی و کمبود عرضه در سطح شهرهای استان بودیم.
رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت هر شانه تخم مرغ در بازار مازندران 43 هزار تومان (دانه‌ای 1500 تومان) و هر کیلو مرغ نیز 31 هزار تومان است.

هاشمی ادامه داد: قیمت‌ها کاملا منطبق بر نرخ مصوب تنظیم بازاری است و بالاتر از آن به فروش نمی‌رسد.
وی بیان کرد: البته قیمت هر شانه تخم مرغ در چند هفته گذشته به 50 هزار تومان نیز رسیده بود، اما خوشبختانه قیمت رفته رفته به نرخ مصوب نزدیک‌تر شد.
رئیس اتحادیه صنف مرغ و تخم‌مرغ مرکز مازندران، عنوان کرد: قیمت مرغ تا چند هفته پیش حتی کمتر از نرخ مصوب نیز در بازار به فروش می‌رسید، اما حدود 10 روزی است که با نرخ مصوب در مراکز عرضه به فروش می‌رسد.
هاشمی گفت: ما هم اکنون هیچ مشکلی در تامین و عرضه مرغ و تخم مرغ در بازارهای استان نداریم.
وی متذکر شد: افزایش نظارت‌ها و استفاده از ظرفیت بسیج در نظارت بر بازار اثر مستقیم و موثری در کنترل قیمت‌ها داشته است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com