افزایش تملک مرغداری‌ها توسط بانک‌ها

افزایش تملک مرغداری‌ها توسط بانک‌ها
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: عدم توان پرداخت به دلیل شرایط نامساعد اقتصادی موجب انباشت بدهی مرغداران و افزایش تملک املاک آن‌ها توسط بانک‌ها شده است.
حبیب اسدالله نژاد با بیان اینکه هر روز در روزنامه‌ها شاهد انتشار آگهی های فروش و مزاید مرغداری‌ها توسط بانک‌ها هستیم، افزود: این اتفاق پیام روشنی برای دولت درباره شرایط بد اقتصادی تولیدکنندگان دارد و نشان می‌هد که امنیت غذایی این کشور در معرض تهدید قرار گرفته است.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد مسئولین اراده کافی برای حل مشکلات تولیدکنندگان ندارد و نگاه آن‌ها بیش از اینکه به حفظ تولید باشد به بازار است.
به گفته اسدالله نژاد؛ روز گذشته بیش از 8 مورد آگهی فروش مرغداری های واقع در شهر مهاباد توسط بانک در روزنامه‌ها منتشر شده بود.
وی عملکرد شرکت پشتیبانی امور کشور دام برای حمایت از تولید و تنظیم بازار مرغ را بی اثر دانست و افزود: این شرکت در روزهای ماه رمضان از یک سو روزانه 700 تا 800 تن مرغ را خریداری و از سوی دیگر به همین میزان ذخایر خود را وارد بازار می‌کرد.
اسدالله نژاد تاکید کرد: شرکت پشتیبانی امور دام وارد دور باطلی شده بود که حضور این شرکت را در بازار بی تاثیر می‌کرد.
نایب رییس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور کاهش 400 تومانی قیمت مرغ در روزهای اخیر را نتیجه افزایش عرضه و کاهش قدرت خرید مردم دانست.
اسدالله نژاد  در پایان راهکار خروج صنعت مرغداری از گرداب ورشکستگی را واگذاری امور به تشکل‌ها و تعیین قیمت و تنطیم بازار توسط آن ها، حل مشکل انباشت بدهی آن‌ها به بانک و منطقی شدن قیمت نهاده‌ها عنوان کرد.
 
نظرات شما
  •  

    اسماعیل گفت : ۹۷/۰۴/۰۴

    دولت برای کم نشدن مرغ دربازاربه مرغداران سودی نمیدهدوخوب میداند اگر مرغداران اززیرفشاروام های بانکی خلاص شونددیگرمرغداردرحال فشارسالانه پنج دوره اقدام به جوجه ریزی نخواهدکرد به همین دلیل مرغ که مصرف قشر متوسط وفقیرکشورمان هست بااین شرایط راضی بوده ودرصدزیادی ازخوراکی روزانه آنها تامین میشود خلاصه این ملت آخوندی بجزدزدی وفسادهیچ کاری برای مردم انجام نداده ونخواهددادهیچ کس نمی‌تواند فساد مرغداری راحل کندبجزاعتصاب که آن هم نشدنی هست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com