اعلام آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی برای خرید تخم مرغ به نرخ مصوب

اعلام آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی برای خرید تخم مرغ به نرخ مصوب
اداره کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی برای خرید محصول تخم مرغ به نرخ مصوب از مرغداران و تولیدکنندگان برای توزیع در بازار اعلام آمادگی کرد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی گفت: در طول سال و در زمانی که نرخ اعلام آمادگی اداره کل پشتیبانی امور دام خراسان رضوی برای خرید تخم‌ مرغ به نرخ مصوبتخم مرغ کاهش دارد این اداره کل به خرید حمایتی محصول از تولیدکنندگان مرغ و تخم ‌مرغ به نرخ مصوب اقدام می‌کند اما در حال حاضر به دلیل کشش موجود در بازار و بالاتر بودن قیمت از نرخ مصوب تاکنون مراجعه‌ای از سوی تولیدکنندگان نشده است.
سعادت علی‌نیا با بیان اینکه نرخ مصوب عرضه تخم‌مرغ در بازار برای مصرف ‌کننده کیلویی ۱۴۵هزار ریال است گفت: در مذاکره انجام شده با اتحادیه تولیدکنندگان تخم مرغ استان قرار شد به منظور تعدیل قیمت و تنظیم بازار، تولیدکنندگان اقدام به فروش محصول خود به نرخ مصوب نمایند اما هنوز این اقدام اجرایی نشده است.
وی افزود: سال گذشته در مجموع ۱۵۰تن تخم مرغ به روش حمایتی از مرغداران استان خریداری شد اما امسال با توجه به افزایش قیمت در بازار علاقه‌ای از طرف تولیدکنندگان برای فروش محصولشان به نرخ حمایتی وجود نداشته و تا کنون تخم مرغ از سوی این اداره در استان خریداری نشده است.
۲هزار و ۹۲۰واحد مرغ تخمگذار با ظرفیت تولید ۱۰میلیون و ۴۹۹هزار و ۷۳۸قطعه و ۶واحد جوجه‌کشی با ظرفیت پنج میلیون و ۲۸۶هزار قطعه در هر دوره در خراسان رضوی فعالیت دارند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com