اعزام روحانیان ناظر بر ذبح شرعی به کشور های صادر کننده گوشت به ایران

اعزام روحانیان ناظر بر ذبح شرعی به کشور های صادر کننده گوشت به ایران

نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور از اعزام بیش از هفتاد ناظر ذبح شرعی به کشورهای صادر کننده گوشت به ایران خبر داد.
حجت‌الاسلام سلطانی، نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه گفت: بیش از هفتاد ناظر ذبح شرعی به کشورهای صادر کننده گوشت به ایران، اعزام شده اند.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: این تعداد از ناظران در سال 86 و نیمه اول سال جاری اعزام شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به این‌که به روحانیان ناظر ذبح شرعی آموزش‌های لازم تئوری و عملی جهت نظارت در کشورهای صادر کننده گوشت به ایران با توجه به شرایط بومی آن مناطق داده شده است، ابراز داشت: این افراد از سوی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور و با حکم نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی اعزام شده‌اند.
وی کشورهای صادر کننده گوشت به ایران را برزیل، مغولستان و قزاقستان عنوان کرد و بیان داشت: بیش از نود درصد گوشت وارداتی مربوط به کشور برزیل است که بیشترین اعزام را به این کشور داریم.
حجت‌الاسلام سلطانی ادامه داد: روحانیان اعزامی فقط از روحانیان استخدام رسمی وزارت جهاد کشاورزی هستند که هر کدام به مدت حداقل سه ماه در کشور مقصد حضور دارند و به صورت دوره‌ای در شهرهای مختلف مستقر شده و نظارت می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور همچنین بر ادامه حضور این روحانیان در کشورهای صادر کننده گوشت به ایران جهت اعتماد مردم به ذبح شرعی و حلیت گوشت صادره به ایران تأکید و تصریح کرد: افزون بر روحانیان، دامپزشکان نیز همراه با کاروان‌های اعزامی برای نظارت بر سلامت گوشت حضور دارند.

 
کلمات کلیدی کشتارگاه ذبح
نظرات شما
  •  

    علیرضااحمدی گفت : ۹۷/۱۲/۲۱

    سلام خسته نباشیدایاقصاب اعزام میکنیدمن چندسالی بیکارم خیلی گرفتاروبدهکارم دوس دارم خدمت کنم بی هرعنوانی متاهل هستم بایه بچه زندکی سخت شده اول امیدم به خدابعدشما انشاالله من هم اعزام میکنیدتا خدمت کنم حاضرم به هرعنوانی خدمت کنم ممنون میشم امیدبخدا جواب میکیرم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com